Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 506095

Suradničkim učenjem prema zajednici učenja


Mlinarević, Vesnica; Peko, Anđelka; Sablić, Marija
Suradničkim učenjem prema zajednici učenja // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova 4. sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 289-294 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 506095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradničkim učenjem prema zajednici učenja
(Cooperative Learning toword Learning Community)

Autori
Mlinarević, Vesnica ; Peko, Anđelka ; Sablić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova 4. sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 289-294

ISBN
953-6134-47-0

Skup
Sabor pedagoga Hrvatske (4 ; 2003)

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
suvremeni nastavnički pristupi ; stručno usavršavanje ; suradničko učenje
(modern teaching approaches ; professional development ; cooperative learning)

Sažetak
U radu se ističe potreba suvremenih nastavnih pristupa i ukazuje na potrebu stručnog usavršavanja učitelja kroz različite metode i oblike rada u timovima kroz suradničko učenje. Za uspješno provođenje suradničkog učenja važna je kvaliteta interakcije među učenicima, učiteljima, roditeljima i svim sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, kurikulum, strukturiranje okružja po mjeri učenika, proces dogovaranja i primjena pravila te izmijenjena uloga učitelja, voditelja. Osim bržeg i trajnijeg usvajanja znanja, učenici kritički promišljaju, vježbaju komunikacijske i socijalne vještine te jačaju samopoštovanje. Ono potiče učenike na razmjenu iskustava i na zajedničko rješavanje problema. U suradničkom učenju ciljevi pojedinih učenika se povezuju sa zajedničkim, a učitelj s drugim sustručnjacima kreira preduvjete za suradničko učenje, postizanje cilja odgoja i obrazovanja i vrjednovanja. Autorice zaključuju da se uporabom nastavnih strategija omogućuje oblikovanje uloge učenika da uz pomoć učitelja postavlja vlastite ciljeve učenja, odlučuje o načinima učenja te postaje suodgovoran za svoj rad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Anđelka Peko (autor)

Avatar Url Marija Sablić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mlinarević, Vesnica; Peko, Anđelka; Sablić, Marija
Suradničkim učenjem prema zajednici učenja // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova 4. sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 289-294 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mlinarević, V., Peko, A. & Sablić, M. (2003) Suradničkim učenjem prema zajednici učenja. U: Vrgoč, H. (ur.)Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova 4. sabora pedagoga Hrvatske.
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Peko, An\djelka and Sabli\'{c}, Marija}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {289-294}, keywords = {suvremeni nastavni\v{c}ki pristupi, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, isbn = {953-6134-47-0}, title = {Suradni\v{c}kim u\v{c}enjem prema zajednici u\v{c}enja}, keyword = {suvremeni nastavni\v{c}ki pristupi, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Peko, An\djelka and Sabli\'{c}, Marija}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {289-294}, keywords = {modern teaching approaches, professional development, cooperative learning}, isbn = {953-6134-47-0}, title = {Cooperative Learning toword Learning Community}, keyword = {modern teaching approaches, professional development, cooperative learning}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font