Pregled bibliografske jedinice broj: 506095
Suradničkim učenjem prema zajednici učenja
Suradničkim učenjem prema zajednici učenja // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova 4. sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 289-294 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 506095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničkim učenjem prema zajednici učenja
(Cooperative Learning toword Learning Community)
Autori
Mlinarević, Vesnica ; Peko, Anđelka ; Sablić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova 4. sabora pedagoga Hrvatske
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 289-294
ISBN
953-6134-47-0
Skup
Sabor pedagoga Hrvatske (4 ; 2003)
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suvremeni nastavnički pristupi ; stručno usavršavanje ; suradničko učenje
(modern teaching approaches ; professional development ; cooperative learning)
Sažetak
U radu se ističe potreba suvremenih nastavnih pristupa i ukazuje na potrebu stručnog usavršavanja učitelja kroz različite metode i oblike rada u timovima kroz suradničko učenje. Za uspješno provođenje suradničkog učenja važna je kvaliteta interakcije među učenicima, učiteljima, roditeljima i svim sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, kurikulum, strukturiranje okružja po mjeri učenika, proces dogovaranja i primjena pravila te izmijenjena uloga učitelja, voditelja. Osim bržeg i trajnijeg usvajanja znanja, učenici kritički promišljaju, vježbaju komunikacijske i socijalne vještine te jačaju samopoštovanje. Ono potiče učenike na razmjenu iskustava i na zajedničko rješavanje problema. U suradničkom učenju ciljevi pojedinih učenika se povezuju sa zajedničkim, a učitelj s drugim sustručnjacima kreira preduvjete za suradničko učenje, postizanje cilja odgoja i obrazovanja i vrjednovanja. Autorice zaključuju da se uporabom nastavnih strategija omogućuje oblikovanje uloge učenika da uz pomoć učitelja postavlja vlastite ciljeve učenja, odlučuje o načinima učenja te postaje suodgovoran za svoj rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek