Pregled bibliografske jedinice broj: 505977
Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva
Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva // Modern methodological aspects = Korszerū modszertani kihívások : Savremeni metodički izazovi
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2010. str. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 505977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva
(Stimulating creativity in Science clases)
Autori
Jukić, Renata ; Kragulj, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Modern methodological aspects = Korszerū modszertani kihívások : Savremeni metodički izazovi
/ - Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2010, 1-10
ISBN
978-86-87095-08-3
Skup
Modern methodological aspects = Korszerū modszertani kihívások : Savremeni metodički izazovi
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 18.09.2010. - 20.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poticanje kreativnosti; nastava prirode i društva; studenti i učenici
(stimulating creativity; Science classes; students; pupils)
Sažetak
Kreativnost i lreativno mišljenje smatraju se važnim vještinama koje bi trebali imati budući učitelji kako bi doprinijeli razvoju kreativnosti svojih učenika. Cilj je ovoga mepirijskog istraživanja utvrditi odnos studenata razredne nastave prema nekim općenitim pokazateljima kreativnog mišljenja i djelovanja, te utvrditi njihov stav prema mogućnostima kreativnog djelovanja u nastavi prirode i društva naspram mogućnosti u nekim drugim nastavnim predmetima (nastava jezika, glazbene kulture, likovne kulture, matematike i tjelesne i zdravstvene kulture).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek