Pregled bibliografske jedinice broj: 505437
Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole
Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole // Curriculums of early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 367-380 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 505437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole
(Moodle in primary school students' teaching process)
Autori
Tomaš, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Curriculums of early and compulsory education
/ Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 367-380
ISBN
978-953-7210-24-3
Skup
The 3rd international conference on advanced and systematic research
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje; sustav MOODLE; nastava od prvog do četvrtog razreda osnovne škole
(e-learning; MOODLE system; primary school)
Sažetak
Sustavi e-učenja u funkciji izvora znanja uvjetovali su potrebu obrazovanja budućih učitelja koji će biti spremni znati kako i gdje primijeniti načela učenja, poučavanja i testiranja znanja pomoću takvih sustave. Jedan od tih sustava je i sustav MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). MOODLE je programsko okruženje za oblikovanje i državanje online nastavnih sadržaja putem interneta, osim toga služi za samostalno učenje te kao nadopuna tradicionalnoj nastavi. U ovome radu pažnja je usmjerena na primjenu uloge korisnika na sustavu MOODLE. Studentice Filozofskog fakulteta u Splitu odsjek učitelji (modul informacijska i komunikacijska tehnologija u učenju i poučavanju) primijenile su sustav MOODLE u ulozi nastavnika uređujući nastavni predmet, obrađujući nastavne materijale te ocjenjivanjem učenike. Učenici od prvog do četvrtog razreda osnovne škole pregledavali su nastavni predmet na koje su upisani, učili se iz nastavnih materijala, rješavali zadatke te koristili alate za međusobnu suradnju i komunikaciju. Održani nastavni sati upozorili su ne samo na mogućnost primjene sustava MOODLE u osnovnoj školi, nego i na dobivene pozitivne rezultate u učenju i poučavanju učenika. Zadovoljstvo učenika iskazano je učeničkom prijavom na sustav tijekom njihovog slobodnog vremena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija