Pregled bibliografske jedinice broj: 504473
Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava
Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava // Pedagogy and the Knowledge Society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 389-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 504473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava
(Tutoring systems in primary school students' learning and teaching process)
Autori
Tomaš, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogy and the Knowledge Society
/ Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 389-399
ISBN
978-953-7210-13-7
Skup
Pedagogy and the Knowledge Society
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tutorski sustav; e-učenje; informacijska i komunikacijska tehnologija; primarno brazovanje; eksperimet
(tutoring system; e-learning; information and communication technology; primary education; experiment)
Sažetak
Učenje i poučavanje učenika uz pomoć tutorskih sustava pomažu nove obrazovne tehnologije koje vrše raspodjelu informacija putem uređaja čiji je rad zasnovan na informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji. Na presjeku informacijske i komunikacijske tehnologije i obrazovanja kao znanstvene i praktične discipline nastalo je e-učenje te različiti sustavi e-učenja koji ga implementiraju. Unutar sustava e-učenja posebno mjesto zauzimaju inteligentni tutorski sustavi (ITS). Razvoj, implementacija i primjena ITS predstavlja značajno područje multidisciplinarnog istraživanja koje se provodi s ciljem poboljšanja procesa učenja i poučavanja, a time i poboljšanja uvjeta za izvođenje nastavnog procesa. Za izgradnju inteligentnog tutorskog sustava i u njemu oblikovane baze znanja, za nastavni predmet priroda i društvo za učenike od prvoga do četvrtoga razreda, u istraživanju opisanom u radu korištena je web orijentirana autorska ljuska xTEx-Sys. xTEx-Sys ispunjava opća načela učenja i poučavanja u sustavima obrazovanja na daljinu. Istraživanjem se ukazalo ne samo na mogućnost primjene sustava xTex-Sys, nego i na dobivene pozitivne rezultate u učenju i poučavanju učenika. Učenici razrednih odjela eksperimentalnih skupina prihvatili su nastavu pomoću računala i rado pristupili svim modulima sustava xTEx-Sys, što je pokazala statistički značajna razlika rezultata zadataka objektivnog tipa kontrolne i eksperimentalne skupine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija