Pregled bibliografske jedinice broj: 504468
Učenje i poučavanje učenika u primarnom obrazovanju uz pomoć tutorskih sustava
Učenje i poučavanje učenika u primarnom obrazovanju uz pomoć tutorskih sustava, 2007., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 504468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i poučavanje učenika u primarnom obrazovanju uz pomoć tutorskih sustava
(Learning and Teaching in Primary Education Using Tutoring Systems)
Autori
Tomaš, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.12
Godina
2007
Stranica
225
Mentor
Jurić, Vladimir
Neposredni voditelj
Jurić, Vladimir
Ključne riječi
autorska ljuska eXtended Tutor System (xTEx-Sys); e-učenje u primarnom obrazovanju; inteligentni tutorski sustavi; pedagogijski okvir inteligentnih tutorskih sustava; tutorsko učenje; učenje i poučavanje uz pomoć inteligentnih tutorskih sustava.
(Authoring shell eXtended Tutor System (xTEx-Sys); e-learning in primary education; intelligent tutoring systems; pedagogical framework of intelligent tutoring systems; tutoring; learning and teaching using intelligent tutoring systems)
Sažetak
Osim tradicionalnih metoda i tehnika predavačke nastave, raspodjela informacija odvija se putem uređaja čiji je rad zasnovan na informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji. Na presjeku informacijske i komunikacijske tehnologije i obrazovanja kao znanstvene i praktične discipline nastalo je e-učenje te različiti sustavi e-učenja koji ga implementiraju. Posebna klasa sustava e-učenja su inteligentni tutorski sustavi (ITS) kao i autorske ljuske za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava. Provedeno je istraživanje na uzorku od 136 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda u Osnovnoj školi Spinut u Splitu. Primijenili smo autorsku ljusku za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava u procesu učenja i poučavanja iz nastavnih sadržaja prirode i društva. Utvrđeno je da web orijentirana autorska ljuska xTEx-Sys pruža kvalitetnu podršku učitelju u realizaciji nastave. Učenici razrednih odjela eksperimentalnih skupina prihvatili su nastavu pomoću računala i rado pristupili svim modulima sustava xTEx-Sys, što je pokazala statistički značajna razlika rezultata zadataka objektivnog tipa kontrolne i eksperimentalne skupine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb