Pregled bibliografske jedinice broj: 503491
Poslovni slučaj: Huck Finn d.o.o. - pustolovni turizam
Poslovni slučaj: Huck Finn d.o.o. - pustolovni turizam // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb: Adeco, 2004. str. 303-311
CROSBI ID: 503491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni slučaj: Huck Finn d.o.o. - pustolovni turizam
(Business Case: Huck Finn - adventure tourism)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Kelemen, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta
Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko
Izdavač
Adeco
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
303-311
ISBN
953-97228-5-3
Ključne riječi
marketing usluga, pustolovni turizam
(services marketing, adventure tourism)
Sažetak
Zagrebačka turistička agencija Huck Finn d.o.o. specijalizirana je za pružanje usluga organizacije i izvedbe pustolovnih putovanja. Na tržištu je nazočna od 1. siječnja 2000., nakon što se, nedugo po završetku procesa privatizacije turističke agencije Atlas, izdvojio njezin odjel Adventures, čije je poslovanje bilo upravo razvoj pustolovnih, sportskih i ekoturističkih proframa. Huck Finn d.o.o. u vlasništvu je zaposlenika i posluje kao franšiza Atlasa. Temeljem ugovora o leasingu sklopljenog s Atlasom, agencija Huck Finn koristi se plovilima i opremom za izlete kanuom i rafting koja je u Atlasovom vlasništvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija