Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503248

Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar)


Pavelin, Goran
Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar) // Mediji i turizam / Krpan Tomislav, Sušac Vlado (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. str. 37-47 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 503248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar)
(Media in function of improving the local tourism and sustainable destination development ( Island of Hvar ))

Autori
Pavelin, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-953-7237-47-9

Skup
Mediji i turizam

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 20.03.2009. - 22.03.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turizam, turistički proizvod, unaprjeđenje turizma, sezonski turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, mediji, destinacijska javnost.
(tourism, tourist product, tourism promotion, seasonal tourism, information- communication technology, media, destination public.)

Sažetak
Medijski potpomognuto unaprjeđenje lokalne turističke ponude neminovno je u suvremenom turistički orijentiranom okruženju. Turističku ponudu kreiraju sudionici na turističkom tržištu. Njihovo umrežavanje i dopunjavanje ključni je preduvjet razvoja turističke destinacije po mjeri suvremenog čovjeka i turista. Problem s kojim se hrvatski otočni i dužobalno disperzirani turistički lokaliteti suočavaju, otkako je ljetni i odmorišni turizam stigao na naše prostore, jest kratkotrajnost turističke sezone. Nedovoljna iskorištenost kapaciteta i infrastrukture tijekom kalendarske godine te nerentabilnost kapitala izvan ljetne sezone, poticaj je i ključni motiv odlaska mladih ljudi prema većim centrima i gradovima, bilo radi školovanja ili zaposlenja. Ponuda sadržaja u turističkim mjestima, poglavito na otocima, orijentirana je sezonskom turizmu, a malo ili uopće potrebama lokalnog stanovništva. Kvalitetna turistička ponuda može se postići neposrednim uključivanje lokalnog stanovništva u kreiranje proizvoda i usluga namijenjenim lokalnoj i turističkoj potrošnji. Očuvanje resursa, međutim, uključuje i očuvanje ljudskih potencijala na otocima i u turističkim mjestima. Da bi se cilj postigao, potrebno je problem definirati i javno ga komunicirati te pronaći modele i tehnike kojima bi se unaprijedio život lokalne zajednice na otocima i turističkim mjestima, uz istovremeno podizanje svijesti o važnosti uključivanja lokalnih stanovnika u pronalaženju modela i tehnika unaprjeđenja života i rada po mjeri lokalnih običaja i tradicije. Konvencionalni mediji te informacijsko komunikacijska tehnologija tek su platforma koja može podržati sadržaje ciljane na promjenu stavova javnosti, te od pasivnog i apatičnog očekivanja eventualnih promjena, pobuditi ka proaktivnom djelovanju. U ovom slučaju ciljna javnost je lokalna javnost turističkih mjesta, a svrha je potaknuti dvosmjernu komunikaciju, odnosno prosljeđivanje informacija lokalnom stanovništvu od važnosti za planiranje i kreiranje te promicanje vlastitog doprinosa održivom razvoju turističkog odredišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Goran Pavelin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavelin, Goran
Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar) // Mediji i turizam / Krpan Tomislav, Sušac Vlado (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. str. 37-47 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavelin, G. (2010) Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar). U: Krpan Tomislav, S. (ur.)Mediji i turizam.
@article{article, author = {Pavelin, Goran}, editor = {Krpan Tomislav, S.}, year = {2010}, pages = {37-47}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ki proizvod, unaprje\djenje turizma, sezonski turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, mediji, destinacijska javnost.}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Mediji u funkciji unaprje\djenja lokalne turisti\v{c}ke ponude i odr\v{z}ivog razvoja destinacije (otok Hvar)}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ki proizvod, unaprje\djenje turizma, sezonski turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, mediji, destinacijska javnost.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavelin, Goran}, editor = {Krpan Tomislav, S.}, year = {2010}, pages = {37-47}, keywords = {tourism, tourist product, tourism promotion, seasonal tourism, information- communication technology, media, destination public.}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Media in function of improving the local tourism and sustainable destination development ( Island of Hvar )}, keyword = {tourism, tourist product, tourism promotion, seasonal tourism, information- communication technology, media, destination public.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font