Pregled bibliografske jedinice broj: 502397
Metode poučavanja i izvori znanja u nastavi prirode i društva u suvremenoj hrvatskoj školi
Metode poučavanja i izvori znanja u nastavi prirode i društva u suvremenoj hrvatskoj školi // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 228-239 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 502397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode poučavanja i izvori znanja u nastavi prirode i društva u suvremenoj hrvatskoj školi
(Teaching methods and sources of knowledge in nature and society teaching in contemporary croatian school)
Autori
Anđić, Dunja ; Lalić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010, 228-239
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavne metode; nastava prirode i društva; pedagošk i metodičke kompetencije; suvremena osnovna škola; učitelji razredne nastave
(teaching methods; nature and society teaching; pedagogical and methodical competencies; contemporary primary school; lower primary teachers)
Sažetak
U suvremenoj hrvatskoj školi- u školi koja je usmjerena k učeniku i koja je "po mjeri" učenika, nastava predstavlja zajedničku aktivnost i učitelja i učenika. U ovom radu prikazat ćemo rezultate istraživanja o primjeni nastavnih metoda u nastavi prirode i društva u osnovnoj školi. U tom smislu, ispitali smo mišljenja učitelja razredne nastave u osnovnim školama grada Rijeke o zastupljenosti odnosno primjeni različitih nastavnih metoda u nastavi prirode i društva. Na temelju dobivenih podataka i izvršen analize utvrdili smo da učitelji primijenjuju u zadovoljavajućoj razini sve navedene nastavne metode i izvore znanja, vodeći računa kako o pojedinim sadržajima nastave prirode i društva, tako i sposobnostima učenika, a sve radi uspješnije i suvremenije nastave u novoj hrvatskoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci
Profili:
Dunja Anđić
(autor)