Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502259

Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj


Klasić, Ksenija
Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj // Zbornik sažetaka - Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 93-94 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 502259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj
(Contact Center in Insurance Industry: Case of Croatia)

Autori
Klasić, Ksenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka - Marketinške paradigme za 21. stoljeće / - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 93-94

ISBN
953-6025-12-4

Skup
XIX kongres CROMAR-a: Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pozivni centar; kontakt centar; osiguranje
(Call Center; Contact Center; insurance)

Sažetak
Osiguravajuća društva koja djeluju na području Republike Hrvatske sve više ulažu u razne oblike marketinških aktivnosti kako bi povećali svoj udio na tržištu osiguranja. Jedan od modela uspostavljanja i održavanja kontakta s kupcima njihovih proizvoda je i uvođenje kontakt centra koji ujedno služi i za promociju novih proizvoda. Rad takvog centra temelji se na primjeni i integraciji novih tehnologija. Međutim, unatoč mogućnostima koje pruža njegova primjena pri upravljanju odnosima s klijentima, društva za osiguranje uglavnom koriste samo jedan njegov segment, poznat pod nazivom pozivni centar. Putem telefona osiguravajuća društva prikupljaju podatke o djelovanju konkurencije i informacije potrebne za analizu tržišta, te promoviraju i prodaju svoje proizvode. U medijima se reklamira komunikacija putem besplatnog telefona i web stranica, ali se elektronička komunikacija s klijentima obično svodi na slanje i primanje elektroničke pošte te na pregled web stranica koje se često neredovito ažuriraju. U radu se razmatraju i analiziraju modeli komunikacije osiguravajućih društava s klijentima putem kontakt centara koji se primjenjuju u praksi, te kvaliteta i širina usluge koja se pri tome nudi klijentima. Također, utvrđuju čimbenici koji utječu na uspješno uvođenje i primjenu novih tehnologija u industriju osiguranja u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ksenija Klasić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klasić, Ksenija
Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj // Zbornik sažetaka - Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 93-94 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Klasić, K. (2005) Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj. U: Zbornik sažetaka - Marketinške paradigme za 21. stoljeće.
@article{article, author = {Klasi\'{c}, Ksenija}, year = {2005}, pages = {93-94}, keywords = {pozivni centar, kontakt centar, osiguranje}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj}, keyword = {pozivni centar, kontakt centar, osiguranje}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klasi\'{c}, Ksenija}, year = {2005}, pages = {93-94}, keywords = {Call Center, Contact Center, insurance}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {Contact Center in Insurance Industry: Case of Croatia}, keyword = {Call Center, Contact Center, insurance}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font