Pregled bibliografske jedinice broj: 502259
Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj
Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj // Zbornik sažetaka - Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 93-94 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 502259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kontakt centra u industriji osiguranja u Hrvatskoj
(Contact Center in Insurance Industry: Case of Croatia)
Autori
Klasić, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka - Marketinške paradigme za 21. stoljeće
/ - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 93-94
ISBN
953-6025-12-4
Skup
XIX kongres CROMAR-a: Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pozivni centar; kontakt centar; osiguranje
(Call Center; Contact Center; insurance)
Sažetak
Osiguravajuća društva koja djeluju na području Republike Hrvatske sve više ulažu u razne oblike marketinških aktivnosti kako bi povećali svoj udio na tržištu osiguranja. Jedan od modela uspostavljanja i održavanja kontakta s kupcima njihovih proizvoda je i uvođenje kontakt centra koji ujedno služi i za promociju novih proizvoda. Rad takvog centra temelji se na primjeni i integraciji novih tehnologija. Međutim, unatoč mogućnostima koje pruža njegova primjena pri upravljanju odnosima s klijentima, društva za osiguranje uglavnom koriste samo jedan njegov segment, poznat pod nazivom pozivni centar. Putem telefona osiguravajuća društva prikupljaju podatke o djelovanju konkurencije i informacije potrebne za analizu tržišta, te promoviraju i prodaju svoje proizvode. U medijima se reklamira komunikacija putem besplatnog telefona i web stranica, ali se elektronička komunikacija s klijentima obično svodi na slanje i primanje elektroničke pošte te na pregled web stranica koje se često neredovito ažuriraju. U radu se razmatraju i analiziraju modeli komunikacije osiguravajućih društava s klijentima putem kontakt centara koji se primjenjuju u praksi, te kvaliteta i širina usluge koja se pri tome nudi klijentima. Također, utvrđuju čimbenici koji utječu na uspješno uvođenje i primjenu novih tehnologija u industriju osiguranja u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija