Pregled bibliografske jedinice broj: 502022
Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci
Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci // Građevinar : časopis Hrvatskog saveza građevinskih inženjera, 63 (2011), 1; 1-10 doi:69.001.3:378.962 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 502022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci
(Definition of learning results during civil engineering studies at the University of Rijeka)
Autori
Deluka-Tibljaš, Aleksandra ; Karleuša, Barbara ; Štimac Grandić, Ivana
Izvornik
Građevinar : časopis Hrvatskog saveza građevinskih inženjera (0350-2465) 63
(2011), 1;
1-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
ishodi učenja; studij građevinarstva; kvalifikacijski okvir; znanja; vještine; kompetencije; poslodavci
(learning outcomes; civil engineering studies; qualification framework; knowledge; skills; competencies; employers)
Sažetak
U radu je prikazan model definiranja ishoda učenja razvijen na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci način stjecanja znanja, vještina i kompetencija nakon završene određene razine studija građevinarstva. Definiranje ishoda učenja provedeno je suradnjom akademske zajednice, poslodavaca i završenih studenata uz uvažavanje inozemnih preporuka i iskustava te iskustva nastavnika u provođenju studija, oslanjajući se na klasifikaciju u nacrtu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
114-0982709-2549 - HIDROLOGIJA OSJETLJIVIH VODNIH RESURSA U KRŠU (Ožanić, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Građevinski fakultet, Rijeka
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus