Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502022

Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci


Deluka-Tibljaš, Aleksandra; Karleuša, Barbara; Štimac Grandić, Ivana
Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci // Građevinar : časopis Hrvatskog saveza građevinskih inženjera, 63 (2011), 1; 1-10 doi:69.001.3:378.962 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 502022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci
(Definition of learning results during civil engineering studies at the University of Rijeka)

Autori
Deluka-Tibljaš, Aleksandra ; Karleuša, Barbara ; Štimac Grandić, Ivana

Izvornik
Građevinar : časopis Hrvatskog saveza građevinskih inženjera (0350-2465) 63 (2011), 1; 1-10

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
ishodi učenja; studij građevinarstva; kvalifikacijski okvir; znanja; vještine; kompetencije; poslodavci
(learning outcomes; civil engineering studies; qualification framework; knowledge; skills; competencies; employers)

Sažetak
U radu je prikazan model definiranja ishoda učenja razvijen na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci način stjecanja znanja, vještina i kompetencija nakon završene određene razine studija građevinarstva. Definiranje ishoda učenja provedeno je suradnjom akademske zajednice, poslodavaca i završenih studenata uz uvažavanje inozemnih preporuka i iskustava te iskustva nastavnika u provođenju studija, oslanjajući se na klasifikaciju u nacrtu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
114-0982709-2549 - HIDROLOGIJA OSJETLJIVIH VODNIH RESURSA U KRŠU (Ožanić, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Građevinski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Deluka-Tibljaš, Aleksandra; Karleuša, Barbara; Štimac Grandić, Ivana
Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci // Građevinar : časopis Hrvatskog saveza građevinskih inženjera, 63 (2011), 1; 1-10 doi:69.001.3:378.962 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Deluka-Tibljaš, A., Karleuša, B. & Štimac Grandić, I. (2011) Definiranje ishoda učenja na studijima građevinarstva Sveučilišta u Rijeci. Građevinar : časopis Hrvatskog saveza građevinskih inženjera, 63 (1), 1-10 doi:69.001.3:378.962.
@article{article, author = {Deluka-Tiblja\v{s}, Aleksandra and Karleu\v{s}a, Barbara and \v{S}timac Grandi\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {1-10}, DOI = {69.001.3:378.962}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, studij gra\djevinarstva, kvalifikacijski okvir, znanja, vje\v{s}tine, kompetencije, poslodavci}, journal = {Gra\djevinar : \v{c}asopis Hrvatskog saveza gra\djevinskih in\v{z}enjera}, doi = {69.001.3:378.962}, volume = {63}, number = {1}, issn = {0350-2465}, title = {Definiranje ishoda u\v{c}enja na studijima gra\djevinarstva Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, studij gra\djevinarstva, kvalifikacijski okvir, znanja, vje\v{s}tine, kompetencije, poslodavci} }
@article{article, author = {Deluka-Tiblja\v{s}, Aleksandra and Karleu\v{s}a, Barbara and \v{S}timac Grandi\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {1-10}, DOI = {69.001.3:378.962}, keywords = {learning outcomes, civil engineering studies, qualification framework, knowledge, skills, competencies, employers}, journal = {Gra\djevinar : \v{c}asopis Hrvatskog saveza gra\djevinskih in\v{z}enjera}, doi = {69.001.3:378.962}, volume = {63}, number = {1}, issn = {0350-2465}, title = {Definition of learning results during civil engineering studies at the University of Rijeka}, keyword = {learning outcomes, civil engineering studies, qualification framework, knowledge, skills, competencies, employers} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font