Pregled bibliografske jedinice broj: 501890
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu // Zbornik sažetaka priopćenja petog kongresa biologa Hrvatska / Gomerčić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 1994. str. 421-422 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 501890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu
(The efficiency of mastering meadow biocoenoses in the field using different teaching methods)
Autori
Borić, Edita ; Lelas, Zdenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka priopćenja petog kongresa biologa Hrvatska
/ Gomerčić, Hrvoje - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 1994, 421-422
ISBN
953-6241-01-3
Skup
Peti kongresa biologa Hrvatska
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 03.10.1994. - 07.10.1994
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
biocenoza livade; frontalni; skupni i rad u paru
(meadow biocenoses; ex-cathedra approach; group and pair work)
Sažetak
Na uzorku od 243 učenika osnovnih škola u Osijeku provedeno je istraživanje o efikasnosti učenja o biocenozama livada različitim oblicima rada, na terenu. Istraživanjem je dokazano da je najefikasnije učenje na terenu radom u skupinama, zatim radom u paru, a najmanje je efikasno frontalno učenje.Analizom ankete i intervjua učenika utvrđeno je njihovo opredjeljenje za grupni oblik rada. Potom se opredjeljuju za rad u paru, a najmanje za frontalni oblik rada. Učenici predlažu da se što više organizira nastava na terenu radom u skupinama i paru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek