Pregled bibliografske jedinice broj: 501252
Moć grupne kupovine
Moć grupne kupovine // Suvremena trgovina, 35 (2010), 6; 22-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 501252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moć grupne kupovine
(The Power of Group Buying)
Autori
Štulec (Županić), Ivana ; Petljak, Kristina
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35
(2010), 6;
22-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
grupna kupovina; Republika Hrvatska
(group buying; Republic of Croatia)
Sažetak
Grupna kupovina putem Interneta u posljednje je dvije godine postala pravi svjetski fenomen, a taj je način kupovine prisutan i Hrvatskoj, gdje postoje četiri Internet servisa koja pružaju uslugu grupne kupovine. Rad donosi objašnjenje grupne kupovine i samog načina kupovanja te donosi povijesni osvrt na grupnu kupovinu. U radu su navedene koristi grupne kupovine za kupce i prodavače, a detaljnije se analizira grupna kupovina u Hrvatkoj i pravci budućeg razvoja iste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb