Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501252

Moć grupne kupovine


Štulec (Županić), Ivana; Petljak, Kristina
Moć grupne kupovine // Suvremena trgovina, 35 (2010), 6; 22-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 501252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moć grupne kupovine
(The Power of Group Buying)

Autori
Štulec (Županić), Ivana ; Petljak, Kristina

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35 (2010), 6; 22-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
grupna kupovina; Republika Hrvatska
(group buying; Republic of Croatia)

Sažetak
Grupna kupovina putem Interneta u posljednje je dvije godine postala pravi svjetski fenomen, a taj je način kupovine prisutan i Hrvatskoj, gdje postoje četiri Internet servisa koja pružaju uslugu grupne kupovine. Rad donosi objašnjenje grupne kupovine i samog načina kupovanja te donosi povijesni osvrt na grupnu kupovinu. U radu su navedene koristi grupne kupovine za kupce i prodavače, a detaljnije se analizira grupna kupovina u Hrvatkoj i pravci budućeg razvoja iste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (autor)

Avatar Url Ivana Štulec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.suvremena.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Štulec (Županić), Ivana; Petljak, Kristina
Moć grupne kupovine // Suvremena trgovina, 35 (2010), 6; 22-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Štulec (Županić), I. & Petljak, K. (2010) Moć grupne kupovine. Suvremena trgovina, 35 (6), 22-25.
@article{article, author = {\v{S}tulec (\v{Z}upani\'{c}), Ivana and Petljak, Kristina}, year = {2010}, pages = {22-25}, keywords = {grupna kupovina, Republika Hrvatska}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {35}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Mo\'{c} grupne kupovine}, keyword = {grupna kupovina, Republika Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}tulec (\v{Z}upani\'{c}), Ivana and Petljak, Kristina}, year = {2010}, pages = {22-25}, keywords = {group buying, Republic of Croatia}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {35}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {The Power of Group Buying}, keyword = {group buying, Republic of Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font