Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 500960

Lojalnost potrošača privatnim markama


Gregurec, Dunja
Lojalnost potrošača privatnim markama, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 500960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lojalnost potrošača privatnim markama
(Customer loyalty towards private labels)

Autori
Gregurec, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
02.02

Godina
2011

Stranica
87

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
lojalnost potrošača; privatne marke; prodajno mjesto
(consumer loyalty; private labels; store)

Sažetak
Lojalnost potrošača postavljena je kao uvjet opstanka, ali i uspjeha poduzeća koja posluju u današnjim turbulentnim tržišnim uvjetima. Razvojem tržišta, pregovaračka moć potrošača raste, na uštrb ponuđača. Opisana situacija označava početak borbe na strani ponuđača za svakog pojedinog potrošača i koristi koje, dugoročan odnos s njime pruža. Boreći se za poboljšanje svoje pozicije u dinamičnome okruženju koje vlada tržištem, prodavači, tradicionalno partneri s proizvođačima, plasmanom privatnih maraka mijenjaju uloge. Iz pozicije saveznika, prelaze u poziciju rivala, što zahtjeva značajnu promjenu u promišljanju narednih koraka u poslovanju i od strane proizvođača i od strane prodavača. Diplomski rad koncipiran je na način da ponudi pregled sekundarnih istraživanja i pri tome prikaže teorijska promišljanja i naputke različitih autora o privatnim markama, prodajnome mjestu, te lojalnosti spram oboje. Cilj primarnog istraživanja bilo je utvrđivanje istinitosti teorijskih pretpostavki u praksi, te utvrđivanje razine lojalnosti potrošača prodajnome mjestu Konzum i njegovoj privatnoj marki K plus. Pri tome su u uzorak istraživanja odabrani ispitanici grada Siska. Provedeno istraživanje je potvrdilo rezultate dosadašnjih znanstvenih istraživanja, prvenstveno relevantnosti čimbenika pri donošenju odluke o kupovini privatnih marka i odabira prodajnog mjesta, pri čemu je utjecaj jednoga na drugo signifikantan i obostran. Pri tome su se, od analiziranih čimbenika, najvažnijima za lojalnost prodajnome mjestu pokazali sljedeći: cijena proizvoda, čistoća prodavaonice i okoline, te radno vrijeme prodavaonice. S druge strane čimbenicima najznačajnijima za lojalnost privatnim markama pokazali su se kvaliteta proizvoda, vrijednost, te cijena proizvoda. Ukoliko se pažnja obrati na buduće planove, promatrano s aspekta prodavača, uočava se potreba za podrobnim promišljanjem daljnjih koraka kojima je cilj osmišljavanje strategije koja će polučiti lojalnošću, bilo prodajnome mjestu, bilo privatnoj marki tog prodajnog mjesta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gregurec, Dunja
Lojalnost potrošača privatnim markama, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Gregurec, D. (2011) 'Lojalnost potrošača privatnim markama', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gregurec, Dunja}, year = {2011}, pages = {87}, keywords = {lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, privatne marke, prodajno mjesto}, title = {Lojalnost potro\v{s}a\v{c}a privatnim markama}, keyword = {lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, privatne marke, prodajno mjesto}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gregurec, Dunja}, year = {2011}, pages = {87}, keywords = {consumer loyalty, private labels, store}, title = {Customer loyalty towards private labels}, keyword = {consumer loyalty, private labels, store}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font