Pregled bibliografske jedinice broj: 500767
Problemi i perspektive u učenju i poučavanju hrvatskoga jezika
Problemi i perspektive u učenju i poučavanju hrvatskoga jezika, 2011. (ostalo).
CROSBI ID: 500767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemi i perspektive u učenju i poučavanju hrvatskoga jezika
(Problems and perspectives in learning and teaching of Croatian language)
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina
Izvornik
Problemi i perspektive u učenju i poučavanju hrvatskoga jezika
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2011
Ključne riječi
učenje hrvatskoga jezika; rani diskurs poučavanja hrvatskoga jezika; jezične kompetencije; funkcionalno poučavanje hrvatskoga jezika
(learning of Croatian language; early discourse teaching of Croatian language; language competence; functional teaching of Croatian language)
Sažetak
U radu su predstavljene teorijske postavke o učenju jezika s težištem na kognitivističkome pristupu Janea Piageta. Predstavljen je kurikulum poučavanja hrvatskoga jezika u ranome jezičnome učenju. Kroz predavanje pedstavljena su istraživanja o ranome učenju materinskoga - hrvatskoga jezika: o učenju zamjenica, učenju metodom pokušaja i pogreške, analiza dječjih pisanih radova s obzirom na pogreške u gramatici i pravopisu, rezultati istraživanja jezičnih kompetencija i funkcionalnoga poučavanja jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Katarina Aladrović Slovaček
(autor)