Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 500442

Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst


Oluić, Zvezdana; Tafra-Vlahović, Majda
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst // Medijski dijalozi, III (2010), 7; 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 500442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst
(Media and Corporate Social Responsibility: the Global Context)

Autori
Oluić, Zvezdana ; Tafra-Vlahović, Majda

Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) III (2010), 7; 147-154

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
korporacijska društvena odgovornost; mediji; povjerenje
(corporate social responsibility; media; trust)

Sažetak
Korporacijska odgovornost je poprimila razmjere globalnog pokreta i značajno uobličuje ponašanje poslovnog svijeta. Uz njenu se primjenu direktno vezuje povjerenje različitih dionika i opće javnosti u poslovne subjekte koji, preko nje, ostvaruju ukupni poslovni uspjeh i profit. I mediji su korporacije koje bi morale poslovati po istim pravilima, iako za njih, osim uobičajenih očekivanja društva, postoji i niz specifičnosti u pogledu učinka koji ostvaruju po pitanju korporacijske odgovornosti. Nekoliko je ključnih faktora presudno za korporacijsku odgovornost medija - značaj društvenog utjecaja medija uopće (direknog i indirektnog), pitanje etičkog poslovanja, transparentnost, angažiranje šire javnosti i promicanje svijesti o važnosti održivog razvoja, interna komunikacija, provjera realističnosti i proaktivna politika prema samoregulaciji odgovornosti u sektoru medija i zabave. Na globalnom planu mediji i dalje zaostaju na planu primjene korporacijske odgovornosti, što se direktno odražava i na daljnji pad povjerenja javnosti u njih. Istodobno, pri ocjeni stupnja i kvalitete primjene korporacijske društvene odgovornosti u drugim sektorima oni često sebe predstavljaju kao savjest društva, iako je to samo po sebi kontradiktorno i negativno utječe na reputaciju medija. Ukoliko se ne budu primjenjivale posebne interne mjere osiguranja odgovornog poslovanja unutar samih medija, povjerenje javnosti u medije će nastaviti erodirati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oluić, Zvezdana; Tafra-Vlahović, Majda
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst // Medijski dijalozi, III (2010), 7; 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Oluić, Z. & Tafra-Vlahović, M. (2010) Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst. Medijski dijalozi, III (7), 147-154.
@article{article, author = {Olui\'{c}, Zvezdana and Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2010}, pages = {147-154}, keywords = {korporacijska dru\v{s}tvena odgovornost, mediji, povjerenje}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {III}, number = {7}, issn = {1800-7074}, title = {Mediji i dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst}, keyword = {korporacijska dru\v{s}tvena odgovornost, mediji, povjerenje} }
@article{article, author = {Olui\'{c}, Zvezdana and Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2010}, pages = {147-154}, keywords = {corporate social responsibility, media, trust}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {III}, number = {7}, issn = {1800-7074}, title = {Media and Corporate Social Responsibility: the Global Context}, keyword = {corporate social responsibility, media, trust} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • COBISS.CG-ID 12734480





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font