Pregled bibliografske jedinice broj: 500442
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst // Medijski dijalozi, III (2010), 7; 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 500442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst
(Media and Corporate Social Responsibility: the Global Context)
Autori
Oluić, Zvezdana ; Tafra-Vlahović, Majda
Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) III
(2010), 7;
147-154
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
korporacijska društvena odgovornost; mediji; povjerenje
(corporate social responsibility; media; trust)
Sažetak
Korporacijska odgovornost je poprimila razmjere globalnog pokreta i značajno uobličuje ponašanje poslovnog svijeta. Uz njenu se primjenu direktno vezuje povjerenje različitih dionika i opće javnosti u poslovne subjekte koji, preko nje, ostvaruju ukupni poslovni uspjeh i profit. I mediji su korporacije koje bi morale poslovati po istim pravilima, iako za njih, osim uobičajenih očekivanja društva, postoji i niz specifičnosti u pogledu učinka koji ostvaruju po pitanju korporacijske odgovornosti. Nekoliko je ključnih faktora presudno za korporacijsku odgovornost medija - značaj društvenog utjecaja medija uopće (direknog i indirektnog), pitanje etičkog poslovanja, transparentnost, angažiranje šire javnosti i promicanje svijesti o važnosti održivog razvoja, interna komunikacija, provjera realističnosti i proaktivna politika prema samoregulaciji odgovornosti u sektoru medija i zabave. Na globalnom planu mediji i dalje zaostaju na planu primjene korporacijske odgovornosti, što se direktno odražava i na daljnji pad povjerenja javnosti u njih. Istodobno, pri ocjeni stupnja i kvalitete primjene korporacijske društvene odgovornosti u drugim sektorima oni često sebe predstavljaju kao savjest društva, iako je to samo po sebi kontradiktorno i negativno utječe na reputaciju medija. Ukoliko se ne budu primjenjivale posebne interne mjere osiguranja odgovornog poslovanja unutar samih medija, povjerenje javnosti u medije će nastaviti erodirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- COBISS.CG-ID 12734480