Pregled bibliografske jedinice broj: 498959
Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa
Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa // Bjelovarski učitelj, X (2005), 1-2; 14-25 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 498959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa
(Function of Further Education of Teachers in Increasing the Quality of Educational Process)
Autori
Željko Burcar
Izvornik
Bjelovarski učitelj (1330-0954) X
(2005), 1-2;
14-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta stručnog usavršavanja; ponuđeni i potrebni sadžaji stručnog usavršavanja; informiranost o stručnim usavršavanjima
(quality of professional development; offered and required contents of the professional training; information of professional development)
Sažetak
Iz istraživanja koje je 2001. godine obuhvatilo 306 učitelja osnovnih škola koje pripadaju Područnom uredu Peščenica, provedenom s Upitnikom koji sadrži 86 varijabli i dva pitanja ( pitanje 72 i 81) i vezana za snimanje stanja stručnog usavršavanja te mišljenja, prijedloge i želje o načinima, postupcima, organizacijskim oblicima, učestalošću, trajanju, mjestu i vremenu stručnih usavršavanja učitelja na svim razinama od Ministarstva preko samousavršavanja do škole, moguće je zaključiti: • učitelji žele stručna usavršavanja na kojima će se nalaziti i izmjenjivati iskustva iz prakse, • organizacija rada trebala bi biti u malim grupama metodom radionica, • sadržaji bi se trebali određivati prema stvarnim potrebama učitelja, • nedostatak sredstava ne bi smio biti prepreka stručnim usavršavanjim posebice izvan mjesta stanovanja, svaki oblik organiziranog usavršavanja je dobrodošao, • na kvalitetu predavača nemaju velikih primjedaba, • žele pisane materijale s usavršavanja, • izvještavanje o usavršavanjima je dobro na svim razinama, • nema dovoljno usavršavanja s temom ocjenjivanja, • učiteljima nisu značajne teme ocjenjivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija