Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 498959

Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa


Željko Burcar
Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa // Bjelovarski učitelj, X (2005), 1-2; 14-25 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 498959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa
(Function of Further Education of Teachers in Increasing the Quality of Educational Process)

Autori
Željko Burcar

Izvornik
Bjelovarski učitelj (1330-0954) X (2005), 1-2; 14-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta stručnog usavršavanja; ponuđeni i potrebni sadžaji stručnog usavršavanja; informiranost o stručnim usavršavanjima
(quality of professional development; offered and required contents of the professional training; information of professional development)

Sažetak
Iz istraživanja koje je 2001. godine obuhvatilo 306 učitelja osnovnih škola koje pripadaju Područnom uredu Peščenica, provedenom s Upitnikom koji sadrži 86 varijabli i dva pitanja ( pitanje 72 i 81) i vezana za snimanje stanja stručnog usavršavanja te mišljenja, prijedloge i želje o načinima, postupcima, organizacijskim oblicima, učestalošću, trajanju, mjestu i vremenu stručnih usavršavanja učitelja na svim razinama od Ministarstva preko samousavršavanja do škole, moguće je zaključiti: • učitelji žele stručna usavršavanja na kojima će se nalaziti i izmjenjivati iskustva iz prakse, • organizacija rada trebala bi biti u malim grupama metodom radionica, • sadržaji bi se trebali određivati prema stvarnim potrebama učitelja, • nedostatak sredstava ne bi smio biti prepreka stručnim usavršavanjim posebice izvan mjesta stanovanja, svaki oblik organiziranog usavršavanja je dobrodošao, • na kvalitetu predavača nemaju velikih primjedaba, • žele pisane materijale s usavršavanja, • izvještavanje o usavršavanjima je dobro na svim razinama, • nema dovoljno usavršavanja s temom ocjenjivanja, • učiteljima nisu značajne teme ocjenjivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željko Burcar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Željko Burcar
Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa // Bjelovarski učitelj, X (2005), 1-2; 14-25 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Željko Burcar (2005) Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa. Bjelovarski učitelj, X (1-2), 14-25.
@article{article, year = {2005}, pages = {14-25}, keywords = {kvaliteta stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja, ponu\djeni i potrebni sad\v{z}aji stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja, informiranost o stru\v{c}nim usavr\v{s}avanjima}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj}, volume = {X}, number = {1-2}, issn = {1330-0954}, title = {Stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa}, keyword = {kvaliteta stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja, ponu\djeni i potrebni sad\v{z}aji stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja, informiranost o stru\v{c}nim usavr\v{s}avanjima} }
@article{article, year = {2005}, pages = {14-25}, keywords = {quality of professional development, offered and required contents of the professional training, information of professional development}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj}, volume = {X}, number = {1-2}, issn = {1330-0954}, title = {Function of Further Education of Teachers in Increasing the Quality of Educational Process}, keyword = {quality of professional development, offered and required contents of the professional training, information of professional development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font