Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 498862

Marka grada Varaždina


Roža, Iva
Marka grada Varaždina, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 498862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marka grada Varaždina
(City brand Varazdin)

Autori
Roža, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
17.01

Godina
2011

Stranica
54

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marka destinacije-grada; upravljanje markom destinacije-grada
(city brand; city branding)

Sažetak
Marka grada kao predložena tema i predmet diplomskog rada predstavlja relativno novije područje istraživanja u teoriji i praksi marketinga. Na temelju sažetog prikaza sadržaja relevantnih znanstvenih članaka i obradom konkretnog primjera grada Varaždina, u radu se pokušava ukazati na specifičnosti i analizirati izazove upravljanja gradom kao markom. Grad Varaždin je jedan od rijetkih gradova u Hrvatskoj koji je uvidio trendove u marketingu, konkretno u području upravljanja markom. Temeljem njih i želje za dodatnim razvojem grada, počelo se raditi na tome da se Varaždin izgradi i prezentira kao marka te turistička destinacija koja nudi niz atraktivnosti i posebnost ugođaja posjetiteljima. Istovremeno se Varaždin nastoji izgraditi i kao marka za svoje stanovnike, kao grad koji nudi brojne mogućnosti i kvalitetu života. U skladu s time izrađeni su projekti koji će prikazati Varaždin kao marku što je objašnjeno i opisano u drugom središnjem dijelu rada, počevši od povijesti grada do vizije kako dalje u budućnosti uspješno razvijati grad kao marku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Roža, Iva
Marka grada Varaždina, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Roža, I. (2011) 'Marka grada Varaždina', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}a, Iva}, year = {2011}, pages = {54}, keywords = {marka destinacije-grada, upravljanje markom destinacije-grada}, title = {Marka grada Vara\v{z}dina}, keyword = {marka destinacije-grada, upravljanje markom destinacije-grada}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}a, Iva}, year = {2011}, pages = {54}, keywords = {city brand, city branding}, title = {City brand Varazdin}, keyword = {city brand, city branding}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font