Pregled bibliografske jedinice broj: 498862
Marka grada Varaždina
Marka grada Varaždina, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 498862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marka grada Varaždina
(City brand Varazdin)
Autori
Roža, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
17.01
Godina
2011
Stranica
54
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marka destinacije-grada; upravljanje markom destinacije-grada
(city brand; city branding)
Sažetak
Marka grada kao predložena tema i predmet diplomskog rada predstavlja relativno novije područje istraživanja u teoriji i praksi marketinga. Na temelju sažetog prikaza sadržaja relevantnih znanstvenih članaka i obradom konkretnog primjera grada Varaždina, u radu se pokušava ukazati na specifičnosti i analizirati izazove upravljanja gradom kao markom. Grad Varaždin je jedan od rijetkih gradova u Hrvatskoj koji je uvidio trendove u marketingu, konkretno u području upravljanja markom. Temeljem njih i želje za dodatnim razvojem grada, počelo se raditi na tome da se Varaždin izgradi i prezentira kao marka te turistička destinacija koja nudi niz atraktivnosti i posebnost ugođaja posjetiteljima. Istovremeno se Varaždin nastoji izgraditi i kao marka za svoje stanovnike, kao grad koji nudi brojne mogućnosti i kvalitetu života. U skladu s time izrađeni su projekti koji će prikazati Varaždin kao marku što je objašnjeno i opisano u drugom središnjem dijelu rada, počevši od povijesti grada do vizije kako dalje u budućnosti uspješno razvijati grad kao marku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija