Pregled bibliografske jedinice broj: 497819
Stavovi učitelja i učenika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole
Stavovi učitelja i učenika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 497819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i učenika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole
(The attitudes of teachers and students towards the integration of children with special needs)
Autori
Radošević, Dolores
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
21.09
Godina
2010
Stranica
44
Mentor
Reić Ercegovac, Ina
Ključne riječi
posebne potrebe; invaliditet; stavovi učenika i učitelja prema integraciji
(special needs; invalidity; attitudes of teachers and pupils about integration)
Sažetak
Na uzorku učenika četvrtih i osmih razreda te učitelja i nastavnika osnovnih škola primijenjen je anketni upitnik kojim se htjelo istražiti stavove učenika i učitelja prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole. Rezultati su pokazali da djeca nemaju dovoljno saznanja o učenicima s posebnim potrebama, no većina učenika i nastavnika je izrazila pozitivne stavove prema njihovoj integraciji u redovne škole uz razlike s obzirom na vrstu oštećenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija