Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496980

Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju


Oberman-Babić, Mira
Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju // Defektologija, 28 (1991), 119-129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 496980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju
(Differences in attitudes of students of mainstream schools towards mainstreaming of children with development delay)

Autori
Oberman-Babić, Mira

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 28 (1991); 119-129

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
stavovi; učenici redovnih škola; odgojno obrazovna integracija; učenici s teškoćama u razvoju
(attitudes; mainstream students; mainstream education; students with difficulties delay)

Sažetak
Na uzorku od 1270 učenika redovnih škola na području grada Zagreba i Zajednice općina, ispitan su razlike u njihovim stavovima prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju s obzirom na spol. Ispitano je 621 muških i 649 ženskih sujekata. Obrada podataka izvršna je primjenom metode diskriminativne analize (DISCRM), po programu Cooley-Lohnesa. Nalaz je pokazao da između skupina postoje značajne razlike u stavovima u smislu da učenice redovnih škola imaju povoljnije stavove prema integraciji djece sa smetnjama u razvoju i smpremnije su takvoj djeci pružiti neposrednu pomoć.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
5-07-057

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mira Oberman-Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oberman-Babić, Mira
Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju // Defektologija, 28 (1991), 119-129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Oberman-Babić, M. (1991) Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju. Defektologija, 28, 119-129.
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1991}, pages = {119-129}, keywords = {stavovi, u\v{c}enici redovnih \v{s}kola, odgojno obrazovna integracija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, journal = {Defektologija}, volume = {28}, issn = {0351-1839}, title = {Razlike u stavovima u\v{c}enika redovnih \v{s}kola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju}, keyword = {stavovi, u\v{c}enici redovnih \v{s}kola, odgojno obrazovna integracija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju} }
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1991}, pages = {119-129}, keywords = {attitudes, mainstream students, mainstream education, students with difficulties delay}, journal = {Defektologija}, volume = {28}, issn = {0351-1839}, title = {Differences in attitudes of students of mainstream schools towards mainstreaming of children with development delay}, keyword = {attitudes, mainstream students, mainstream education, students with difficulties delay} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font