Pregled bibliografske jedinice broj: 496980
Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju
Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju // Defektologija, 28 (1991), 119-129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 496980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema ogojno obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju
(Differences in attitudes of students of mainstream schools towards mainstreaming of children with development delay)
Autori
Oberman-Babić, Mira
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 28
(1991);
119-129
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
stavovi; učenici redovnih škola; odgojno obrazovna integracija; učenici s teškoćama u razvoju
(attitudes; mainstream students; mainstream education; students with difficulties delay)
Sažetak
Na uzorku od 1270 učenika redovnih škola na području grada Zagreba i Zajednice općina, ispitan su razlike u njihovim stavovima prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju s obzirom na spol. Ispitano je 621 muških i 649 ženskih sujekata. Obrada podataka izvršna je primjenom metode diskriminativne analize (DISCRM), po programu Cooley-Lohnesa. Nalaz je pokazao da između skupina postoje značajne razlike u stavovima u smislu da učenice redovnih škola imaju povoljnije stavove prema integraciji djece sa smetnjama u razvoju i smpremnije su takvoj djeci pružiti neposrednu pomoć.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
5-07-057
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mira Oberman-Babić
(autor)