Pregled bibliografske jedinice broj: 496665
Motivacijski zadatak kao uvod u nastavnu temu
Motivacijski zadatak kao uvod u nastavnu temu // Zbornik radova 4. Stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Rovinj, Hrvatska, 2005. str. 239-242 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 496665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacijski zadatak kao uvod u nastavnu temu
(Motivational tasks in mathematics education)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka ; Ćurković, Zlata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik radova 4. Stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
/ - , 2005, 239-242
Skup
4. Stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 13.10.2005. - 15.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
motivacija; nastava matematike; zadatak
(motivation; mathematics education; task)
Sažetak
Radionica o vrsti motivacijskih zadataka u nastavi matematike. Razlika između problemske nastave i motivacijskog zadatka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija