Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496518

Koristite li panoe u nastavi?


Glasnović Gracin, Dubravka
Koristite li panoe u nastavi? // Matematika i škola, 22 (2003), 83-86 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 496518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koristite li panoe u nastavi?
(Do you use pin-boards and posters in your mathematics teaching?)

Autori
Glasnović Gracin, Dubravka

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 22 (2003); 83-86

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Pano; nastava matematike; anketa
(Pin-board; mathematics education; survey)

Sažetak
U članku su prikazani rezultati ankete za nastavnike matematike osnovnih škola o korištenju panoa i postera u nastavi matematike u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Glasnović Gracin (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Glasnović Gracin, Dubravka
Koristite li panoe u nastavi? // Matematika i škola, 22 (2003), 83-86 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Glasnović Gracin, D. (2003) Koristite li panoe u nastavi?. Matematika i škola, 22, 83-86.
@article{article, author = {Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2003}, pages = {83-86}, keywords = {Pano, nastava matematike, anketa}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {22}, issn = {1332-0327}, title = {Koristite li panoe u nastavi?}, keyword = {Pano, nastava matematike, anketa} }
@article{article, author = {Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2003}, pages = {83-86}, keywords = {Pin-board, mathematics education, survey}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {22}, issn = {1332-0327}, title = {Do you use pin-boards and posters in your mathematics teaching?}, keyword = {Pin-board, mathematics education, survey} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font