Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496049

Internetski marketing usluge putnog osiguranja


Oreč, Anita
Internetski marketing usluge putnog osiguranja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 496049 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internetski marketing usluge putnog osiguranja
(Internet Marketing of Travel Insurance Service)

Autori
Oreč, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
08.12

Godina
2010

Stranica
123

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
internetski marketing; web mjesto; web stranice osiguravujćeg poduzeća; marketing usluge putnog osiguranja; e-kupovina putnog osiguranja
(internet marketing; web site; insurance company web pages; travel insurance service marketing; e-buying of travel insurance)

Sažetak
Internetski marketing proučava se u marketinškoj literaturi kroz općeprihvaćenu definiciju marketinga. Internet je sa svojim servisima istovremeno otvorio novi način komunikacije s kupcima/korisnicima te postao novi kanal prodaje proizvoda i prava na usluge preko web mjesta poduzeća. Predmet magistarskog rada je utjecaj internetskog marketinga, odnosno jednog od njegovih najprometnijih servisa, world wide weba, konkretnije web mjesta poduzeća, na informiranje o ponudi putnog osiguranja te na kupovinu prava na uslugu putnog osiguranja. Prema dobivenim rezultatima istraživanja, Internet je izrazito prihvaćen kod korisnika putnog osiguranja te velika većina njih aktivno koristi Internet i to znatno više u odnosu na prosjek cijele populacije države. Nešto više od polovine korisnika putnog osiguranja, informiraju se putem web stranica osiguravajućeg poduzeća o putnom osiguranju. Ipak glede načina informiranja općenito, korisnici još uvijek najviše preferiraju osobni kontakt. Potencijal web mjesta kao kanala prodaje je visok obzirom da već desetina anketiranih korisnika usluge putnog osiguranja kupuje u tom kanalu, a čak više od pola svih ispitanih kupaca predviđa kupovinu u bliskoj budućnosti preko weba. Prikazane se odrednice za razvoj marketinški kvalitetnog web mjesta koje korisnika stavlja u prvi plan, na temelju čega se definira sadržaj, dizajn te izgradnja web mjesta, a samo web mjesto poduzeća koje pruža uslugu osiguranja značajno je i s aspekta razine oblikovanja usluge. U radu je utvrđen znatan utjecaj internetskog marketinga, odnosno web mjesta poduzeća, na informiranje o ponudi putnog osiguranja te na kupovinu prava na uslugu putnog osiguranja. Takav rezultat upućuje da poduzeća koja se bave osiguranjem posebnu pozornost trebaju posvetiti marketinškom upravljanju vlastitim web mjestom obzirom da će se kupovina prava na uslugu putnog osiguranja u bliskoj budućnosti premještati sve više u internetsko okruženje.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oreč, Anita
Internetski marketing usluge putnog osiguranja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Oreč, A. (2010) 'Internetski marketing usluge putnog osiguranja', magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ore\v{c}, Anita}, year = {2010}, pages = {123}, keywords = {internetski marketing, web mjesto, web stranice osiguravuj\'{c}eg poduze\'{c}a, marketing usluge putnog osiguranja, e-kupovina putnog osiguranja}, title = {Internetski marketing usluge putnog osiguranja}, keyword = {internetski marketing, web mjesto, web stranice osiguravuj\'{c}eg poduze\'{c}a, marketing usluge putnog osiguranja, e-kupovina putnog osiguranja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ore\v{c}, Anita}, year = {2010}, pages = {123}, keywords = {internet marketing, web site, insurance company web pages, travel insurance service marketing, e-buying of travel insurance}, title = {Internet Marketing of Travel Insurance Service}, keyword = {internet marketing, web site, insurance company web pages, travel insurance service marketing, e-buying of travel insurance}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font