Pregled bibliografske jedinice broj: 495782
Podravka – juhe FINI-MINI instant
Podravka – juhe FINI-MINI instant // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 83-89
CROSBI ID: 495782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Podravka – juhe FINI-MINI instant
(Podravka - FINI-MINI instant soups)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
83-89
ISBN
953-6895-07-02
Ključne riječi
Podravka, Fini-Mini instant juhe
(Podravka, Fini-Mini instant soups)
Sažetak
Autorica opisuje ulogu marketinga u poslovanju poduzeća Podravka d.d. Također navodi temeljna obilježja okruženja u kojemu poduzeće posluje. Tako su instant juhe FINI – MINI odgovor na tržišne trendove i prilike. Autorica prikazuje analizu konkurencije za novi proizvod te opisuje pripremu i implementaciju marketinških aktivnosti za instant juhe FINI – MINI.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija