Pregled bibliografske jedinice broj: 495780
Međunarodni marketing
Međunarodni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 519-551
CROSBI ID: 495780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodni marketing
(International marketing)
Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
519-551
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
međunarodni marketing, adaptacija, standardizacija, međunarodno okruženje
(international marketing, adaptation, standardization, international environment)
Sažetak
Autori definiraju pojam međunarodnog marketinga te objašnjavaju razlike između međunarodnoga i domaćeg marketinga. Opisuju strategiju standardizacije i strategiju adaptacije, te okruženje međunarodnog marketinga. Razmatraju odluke o nastupu u inozemstvu od istraživanja prilika i stranih tržišta, vrste međunarodnih poduzeća, strategije ulaska na strana tržišta, unutrašnje i vanjske varijable. Također se opisuju odluke o marketinškom programu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb