Pregled bibliografske jedinice broj: 494883
Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu
Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu // II.mednarodna znanstvena konferenca 2010 II.international scientific conference 2010 / Željeznov Seničar, M. (ur.).
Ljubljana: MiB, 2010. str. 139-145 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 494883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu
(Roma in school: how to identify gifted child in Roma class)
Autori
Lapat, Goran ; Pahić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
II.mednarodna znanstvena konferenca 2010 II.international scientific conference 2010
/ Željeznov Seničar, M. - Ljubljana : MiB, 2010, 139-145
ISBN
978-961-92823-1-1
Skup
Socialne in čuvstvene potrebe nadarjenih in talentiranih Social and Emotional Needs of Gifted and Talented
Mjesto i datum
Bled, Slovenija, 26.11.2010. - 27.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Romi; primarno obrazovanje; nadarenost; emocionalno zadovoljstvo
(Roma; primary education; giftedness; emocional satisfaction)
Sažetak
Ljubav, požrtvnovnost i trud koji iskazuju odgojitelji i učitelji omogućuju romskoj djeci da savladaju program prema njihovim mogućnostima i sposobnostima. Iako ne daju zadovoljavajuće rezultate u obrazovnom području, u odgojnom mogu biti i izvrsni. Škola tim učenicima mora postati mjesto koje će prepoznati kao toplo i sigurno okruženje s dugoročnim ciljem podizanja kvalitete njihova života. Zato treba provoditi educiranje učiotelja iz područja darovitosti i načina rada s darovitima. Na taj način učitelji će steći potrebna znanja i perciprati sebe kompetentnijim osobama za rad s darovitima. Škoel trebaju omogućiti pružanje sustavne adekvatne, stručne podrške učiteljima i darovitim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija