Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494883

Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu


Lapat, Goran; Pahić, Tea
Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu // II.mednarodna znanstvena konferenca 2010 II.international scientific conference 2010 / Željeznov Seničar, M. (ur.).
Ljubljana: MiB, 2010. str. 139-145 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 494883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu
(Roma in school: how to identify gifted child in Roma class)

Autori
Lapat, Goran ; Pahić, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
II.mednarodna znanstvena konferenca 2010 II.international scientific conference 2010 / Željeznov Seničar, M. - Ljubljana : MiB, 2010, 139-145

ISBN
978-961-92823-1-1

Skup
Socialne in čuvstvene potrebe nadarjenih in talentiranih Social and Emotional Needs of Gifted and Talented

Mjesto i datum
Bled, Slovenija, 26.11.2010. - 27.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Romi; primarno obrazovanje; nadarenost; emocionalno zadovoljstvo
(Roma; primary education; giftedness; emocional satisfaction)

Sažetak
Ljubav, požrtvnovnost i trud koji iskazuju odgojitelji i učitelji omogućuju romskoj djeci da savladaju program prema njihovim mogućnostima i sposobnostima. Iako ne daju zadovoljavajuće rezultate u obrazovnom području, u odgojnom mogu biti i izvrsni. Škola tim učenicima mora postati mjesto koje će prepoznati kao toplo i sigurno okruženje s dugoročnim ciljem podizanja kvalitete njihova života. Zato treba provoditi educiranje učiotelja iz područja darovitosti i načina rada s darovitima. Na taj način učitelji će steći potrebna znanja i perciprati sebe kompetentnijim osobama za rad s darovitima. Škoel trebaju omogućiti pružanje sustavne adekvatne, stručne podrške učiteljima i darovitim učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tea Pahić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lapat, Goran; Pahić, Tea
Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu // II.mednarodna znanstvena konferenca 2010 II.international scientific conference 2010 / Željeznov Seničar, M. (ur.).
Ljubljana: MiB, 2010. str. 139-145 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Lapat, G. & Pahić, T. (2010) Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu. U: Željeznov Seničar, M. (ur.)II.mednarodna znanstvena konferenca 2010 II.international scientific conference 2010.
@article{article, author = {Lapat, Goran and Pahi\'{c}, Tea}, editor = {\v{Z}eljeznov Seni\v{c}ar, M.}, year = {2010}, pages = {139-145}, keywords = {Romi, primarno obrazovanje, nadarenost, emocionalno zadovoljstvo}, isbn = {978-961-92823-1-1}, title = {Romi u \v{s}koli: kako prepoznati nadarenog u\v{c}enika u romskom razredu}, keyword = {Romi, primarno obrazovanje, nadarenost, emocionalno zadovoljstvo}, publisher = {MiB}, publisherplace = {Bled, Slovenija} }
@article{article, author = {Lapat, Goran and Pahi\'{c}, Tea}, editor = {\v{Z}eljeznov Seni\v{c}ar, M.}, year = {2010}, pages = {139-145}, keywords = {Roma, primary education, giftedness, emocional satisfaction}, isbn = {978-961-92823-1-1}, title = {Roma in school: how to identify gifted child in Roma class}, keyword = {Roma, primary education, giftedness, emocional satisfaction}, publisher = {MiB}, publisherplace = {Bled, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font