Pregled bibliografske jedinice broj: 493321
Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade
Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, S., Knežević, B., Vouk, R. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 161-172
CROSBI ID: 493321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade
(Impact of recession on loyalty in a young adult's fashion segment)
Autori
Palić, Mirko ; Razum, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izazovi trgovine u recesiji
Urednik/ci
Renko, S., Knežević, B., Vouk, R.
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
161-172
ISBN
13 978-953-6025-38-1
Ključne riječi
marketing maloprodaje, segmentacija, recesija
(retail marketing, segmentation, recession)
Sažetak
Svrha poglavlja je empirijski utvrditi dimenzije lojalnosti modnim markama i trošenja na modne proizvode općenito u vremenu gospodarske krize. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je dio ispitanika koji je smanjio svoje izdatke za modu značajnije veći od samog dijela ispitanika čiji se dohodak smanjio kao posljedica ekonomske krize. Nalazi pokazuju da potrošači u vremenu gospodarske krize, teže donose odluke o kupnji i mijenjaju obrasce kupovnog ponašanja. Unatoč tome što teorija pokazuje da je kupovanje modnih artikala izuzetno impulzivne i iracionalne naravi, mladi ispitanici su pokazali kako je psihološki i stvarni utjecaj krize odigrao veliku ulogu u modifikaciji njihovog ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Poglavlje 10.
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb