Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 493321

Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade


Palić, Mirko; Razum, Andrea
Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, S., Knežević, B., Vouk, R. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 161-172


CROSBI ID: 493321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade
(Impact of recession on loyalty in a young adult's fashion segment)

Autori
Palić, Mirko ; Razum, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi trgovine u recesiji

Urednik/ci
Renko, S., Knežević, B., Vouk, R.

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
161-172

ISBN
13 978-953-6025-38-1

Ključne riječi
marketing maloprodaje, segmentacija, recesija
(retail marketing, segmentation, recession)

Sažetak
Svrha poglavlja je empirijski utvrditi dimenzije lojalnosti modnim markama i trošenja na modne proizvode općenito u vremenu gospodarske krize. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je dio ispitanika koji je smanjio svoje izdatke za modu značajnije veći od samog dijela ispitanika čiji se dohodak smanjio kao posljedica ekonomske krize. Nalazi pokazuju da potrošači u vremenu gospodarske krize, teže donose odluke o kupnji i mijenjaju obrasce kupovnog ponašanja. Unatoč tome što teorija pokazuje da je kupovanje modnih artikala izuzetno impulzivne i iracionalne naravi, mladi ispitanici su pokazali kako je psihološki i stvarni utjecaj krize odigrao veliku ulogu u modifikaciji njihovog ponašanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Poglavlje 10.



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (autor)

Avatar Url Andrea Lučić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, Mirko; Razum, Andrea
Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, S., Knežević, B., Vouk, R. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 161-172
Palić, M. & Razum, A. (2010) Utjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade. U: Renko, S., Knežević, B., Vouk, R. (ur.) Izazovi trgovine u recesiji. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 161-172.
@inbook{inbook, author = {Pali\'{c}, Mirko and Razum, Andrea}, year = {2010}, pages = {161-172}, keywords = {marketing maloprodaje, segmentacija, recesija}, isbn = {13 978-953-6025-38-1}, title = {Utjecaj recesije na lojalnost potro\v{s}a\v{c}a u segmentu mode za mlade}, keyword = {marketing maloprodaje, segmentacija, recesija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pali\'{c}, Mirko and Razum, Andrea}, year = {2010}, pages = {161-172}, keywords = {retail marketing, segmentation, recession}, isbn = {13 978-953-6025-38-1}, title = {Impact of recession on loyalty in a young adult's fashion segment}, keyword = {retail marketing, segmentation, recession}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font