Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 492565

Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova


Burušić, Josip
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova // "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
Opatija, Hrvatska, 2010. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 492565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova
(Quantitatively derived indicators of students and schools achievement as the foundation of the curriculum: an overview of contemporary trends)

Autori
Burušić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
"KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.11.2010. - 24.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
vrednovanje; kurikulum; pokazatelji uspješnosti
(evaluation; curriculum; performance indicators)

Sažetak
U predavanju se daje pregled suvremenih trendova u vrednovanju postignuća obrazovnog sustava i njegovih sastavnica. Ukazuje se na najvažnije pristupe, postupke i indikatore u vrednovanju obrazovnog sustava, njihovu opradanost korištenja, prednosti i nedostatke. Iznose se rezultati opsežnog europskog istraživanja o različitim iskustvima i praksama vrednovanja u pojedinim europskim obrazovnim sustavima. U predavanju se dovodi u vezu nužnost integracije vanjskog vrednovanja i razvoja kurikuluma, mogućnosti integracije te pojedini primjeri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Burušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burušić, Josip
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova // "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
Opatija, Hrvatska, 2010. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Burušić, J. (2010) Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova. U: "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ.
@article{article, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {2010}, keywords = {vrednovanje, kurikulum, pokazatelji uspje\v{s}nosti}, title = {Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspje\v{s}nosti u\v{c}enika i \v{s}kola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova}, keyword = {vrednovanje, kurikulum, pokazatelji uspje\v{s}nosti}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {2010}, keywords = {evaluation, curriculum, performance indicators}, title = {Quantitatively derived indicators of students and schools achievement as the foundation of the curriculum: an overview of contemporary trends}, keyword = {evaluation, curriculum, performance indicators}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font