Pregled bibliografske jedinice broj: 492565
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova // "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
Opatija, Hrvatska, 2010. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 492565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova
(Quantitatively derived indicators of students and schools achievement as the foundation of the curriculum: an overview of contemporary trends)
Autori
Burušić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
"KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.11.2010. - 24.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
vrednovanje; kurikulum; pokazatelji uspješnosti
(evaluation; curriculum; performance indicators)
Sažetak
U predavanju se daje pregled suvremenih trendova u vrednovanju postignuća obrazovnog sustava i njegovih sastavnica. Ukazuje se na najvažnije pristupe, postupke i indikatore u vrednovanju obrazovnog sustava, njihovu opradanost korištenja, prednosti i nedostatke. Iznose se rezultati opsežnog europskog istraživanja o različitim iskustvima i praksama vrednovanja u pojedinim europskim obrazovnim sustavima. U predavanju se dovodi u vezu nužnost integracije vanjskog vrednovanja i razvoja kurikuluma, mogućnosti integracije te pojedini primjeri.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Josip Burušić
(autor)