Pregled bibliografske jedinice broj: 492076
Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju
Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju // Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve : zbornik = The literacy development of pupils, the literacy of children and adults - questions, dilemmas and solutions : proceedings / Hočevar, Andreja (ur.).
Ljubljana: ZDPDS, 2010. str. 208-224 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 492076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju
(Secondary School Students´Assessment of Critical Literacy in a Multimedia Eniveroment)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve : zbornik = The literacy development of pupils, the literacy of children and adults - questions, dilemmas and solutions : proceedings
/ Hočevar, Andreja - Ljubljana : ZDPDS, 2010, 208-224
Skup
Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve
Mjesto i datum
Žalec, Slovenija, 07.05.2010. - 08.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kritička pismenost; medijski sadržaji; uspjeh
(critical literacy; media content; assessment)
Sažetak
Cilj ovog rada je analiza procjena kritičke pismenosti srednjoškolaca u multimedijskom okruženju. U istraživanju je sudjelovalo 210 učenika zagrebačkih gimnazija. Prema procjenama učenika obilje akademskih informacija ponuđenih u medijima i njihova dostupnost olakšavaju učenje. Dok akademske informacije iz knjiga i udžbenika percipiraju vjerodostojnima, internetskim informacijama učenici umjereno vjeruju. Ispitanici procjenjuju da medijski sadržaji značajno utječu na oblikovanje njihovog pogleda na svijet. Iako vjeruju da su nedovoljno osposobljeni tijekom školovanja za kritičko vrednovanje akademskih informacija, medijskih sadržaja i konkretno djelovanje za dobrobit drugih, sve navedeno smatraju važnim ciljevima u obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija