Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 492076

Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju


Bilić, Vesna
Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju // Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve : zbornik = The literacy development of pupils, the literacy of children and adults - questions, dilemmas and solutions : proceedings / Hočevar, Andreja (ur.).
Ljubljana: ZDPDS, 2010. str. 208-224 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 492076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju
(Secondary School Students´Assessment of Critical Literacy in a Multimedia Eniveroment)

Autori
Bilić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve : zbornik = The literacy development of pupils, the literacy of children and adults - questions, dilemmas and solutions : proceedings / Hočevar, Andreja - Ljubljana : ZDPDS, 2010, 208-224

Skup
Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve

Mjesto i datum
Žalec, Slovenija, 07.05.2010. - 08.05.2010

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kritička pismenost; medijski sadržaji; uspjeh
(critical literacy; media content; assessment)

Sažetak
Cilj ovog rada je analiza procjena kritičke pismenosti srednjoškolaca u multimedijskom okruženju. U istraživanju je sudjelovalo 210 učenika zagrebačkih gimnazija. Prema procjenama učenika obilje akademskih informacija ponuđenih u medijima i njihova dostupnost olakšavaju učenje. Dok akademske informacije iz knjiga i udžbenika percipiraju vjerodostojnima, internetskim informacijama učenici umjereno vjeruju. Ispitanici procjenjuju da medijski sadržaji značajno utječu na oblikovanje njihovog pogleda na svijet. Iako vjeruju da su nedovoljno osposobljeni tijekom školovanja za kritičko vrednovanje akademskih informacija, medijskih sadržaja i konkretno djelovanje za dobrobit drugih, sve navedeno smatraju važnim ciljevima u obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Vesna
Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju // Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve : zbornik = The literacy development of pupils, the literacy of children and adults - questions, dilemmas and solutions : proceedings / Hočevar, Andreja (ur.).
Ljubljana: ZDPDS, 2010. str. 208-224 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bilić, V. (2010) Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju. U: Hočevar, A. (ur.)Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve : zbornik = The literacy development of pupils, the literacy of children and adults - questions, dilemmas and solutions : proceedings.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, editor = {Ho\v{c}evar, A.}, year = {2010}, pages = {208-224}, keywords = {kriti\v{c}ka pismenost, medijski sadr\v{z}aji, uspjeh}, title = {Procjene srednjo\v{s}kolaca o kriti\v{c}koj pismenosti u multimedijskom okru\v{z}enju}, keyword = {kriti\v{c}ka pismenost, medijski sadr\v{z}aji, uspjeh}, publisher = {ZDPDS}, publisherplace = {\v{Z}alec, Slovenija} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, editor = {Ho\v{c}evar, A.}, year = {2010}, pages = {208-224}, keywords = {critical literacy, media content, assessment}, title = {Secondary School Students´Assessment of Critical Literacy in a Multimedia Eniveroment}, keyword = {critical literacy, media content, assessment}, publisher = {ZDPDS}, publisherplace = {\v{Z}alec, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font