Pregled bibliografske jedinice broj: 491769
Najeftiniji oglašivački medij – Mogućnosti i nužnosti radijskog oglašavanja
Najeftiniji oglašivački medij – Mogućnosti i nužnosti radijskog oglašavanja // Marketing u praksi, 9 (2000), 43-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 491769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Najeftiniji oglašivački medij – Mogućnosti i nužnosti radijskog oglašavanja
Autori
Jurčević, Marinko
Izvornik
Marketing u praksi (1330-2612) 9
(2000);
43-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Oglašivački medij; radijsko oglašavanje
Sažetak
Najeftiniji oglašivački medij – Mogućnosti i nužnosti radijskog oglašavanja
Izvorni jezik
Hrvatski