Pregled bibliografske jedinice broj: 491759
Multilevel marketing
Multilevel marketing // PRIMJENJENO PODUZETNIŠTVO / Horvat, Đuro ; Kuvačić, Nikola (ur.).
Split: Beretin, 2006. str. 216-234
CROSBI ID: 491759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multilevel marketing
Autori
Jurčević, Marinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
PRIMJENJENO PODUZETNIŠTVO
Urednik/ci
Horvat, Đuro ; Kuvačić, Nikola
Izdavač
Beretin
Grad
Split
Godina
2006
Raspon stranica
216-234
ISBN
953-7017-06-0
Ključne riječi
Multilevel marketing
Sažetak
U ovom poglavlju knjige pristupnik na sažet, jasan i jednostavan način obrađuje ukupnost problematike primjene marketinga u sklopu spoznaja suvremenih marketinških tendencija, uvažavajući marketinška načela i počela, upućuje na nužnost razvitka aplikativnog marketinga, marketinških koncepcija i strategija današnjice, a u cilju učinkovitijih rezultata te izlaska iz tzv. Rane faze marketinga. U ovom radu razrađena je metoda izravne prodaje i mrežnog marketinga, te dimenzije takovog oblika prodaje ukazujući na mogućnosti multilevel marketinga, kao posebne prigode za ostvarenje dobiti. Autor nudi konkretne i aplikativne savjete za razvoj i primjenu multilevel marketinga tako da ovaj rad može poslužiti i kao svojevrsni priručnik za sve one koji se žele baviti ovim aktivnostima, ali i za sve one koji žele proširiti svoje znanstvene spoznaje o ovoj problematici Znanstveni doprinos rada rada temelji se prvenstveno na predstavljanju pragmatičnosti marketinga, te razvijanju univerzalnog modela primjene marketinga kao oblika poduzetništva. Rad je koncipiran tako da može poslužiti kao polazište za provođenj dodatnih istraživanja primjenjujući adekvatni znanstveno-istraživački instrumentarij. Znanstveni doprinos pristupnika svakako obuhvaća: teorijsko koncipiranje sustavnog pregleda problematike ; sustavnost analize sekundarnih podataka ; transparentno iznošenje osnovnih problema sustavne primjene multilevel marketinga kao dobro polazište/motivacija za buduća istraživanja ; doprinos pristupnika odnosi se i na sve faze pripreme i provođenje analize ukupnog konteksta multilevel marketinga u sklopu suvremenih tendencija marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski