Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491759

Multilevel marketing


Jurčević, Marinko
Multilevel marketing // PRIMJENJENO PODUZETNIŠTVO / Horvat, Đuro ; Kuvačić, Nikola (ur.).
Split: Beretin, 2006. str. 216-234


CROSBI ID: 491759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multilevel marketing

Autori
Jurčević, Marinko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
PRIMJENJENO PODUZETNIŠTVO

Urednik/ci
Horvat, Đuro ; Kuvačić, Nikola

Izdavač
Beretin

Grad
Split

Godina
2006

Raspon stranica
216-234

ISBN
953-7017-06-0

Ključne riječi
Multilevel marketing

Sažetak
U ovom poglavlju knjige pristupnik na sažet, jasan i jednostavan način obrađuje ukupnost problematike primjene marketinga u sklopu spoznaja suvremenih marketinških tendencija, uvažavajući marketinška načela i počela, upućuje na nužnost razvitka aplikativnog marketinga, marketinških koncepcija i strategija današnjice, a u cilju učinkovitijih rezultata te izlaska iz tzv. Rane faze marketinga. U ovom radu razrađena je metoda izravne prodaje i mrežnog marketinga, te dimenzije takovog oblika prodaje ukazujući na mogućnosti multilevel marketinga, kao posebne prigode za ostvarenje dobiti. Autor nudi konkretne i aplikativne savjete za razvoj i primjenu multilevel marketinga tako da ovaj rad može poslužiti i kao svojevrsni priručnik za sve one koji se žele baviti ovim aktivnostima, ali i za sve one koji žele proširiti svoje znanstvene spoznaje o ovoj problematici Znanstveni doprinos rada rada temelji se prvenstveno na predstavljanju pragmatičnosti marketinga, te razvijanju univerzalnog modela primjene marketinga kao oblika poduzetništva. Rad je koncipiran tako da može poslužiti kao polazište za provođenj dodatnih istraživanja primjenjujući adekvatni znanstveno-istraživački instrumentarij. Znanstveni doprinos pristupnika svakako obuhvaća: teorijsko koncipiranje sustavnog pregleda problematike ; sustavnost analize sekundarnih podataka ; transparentno iznošenje osnovnih problema sustavne primjene multilevel marketinga kao dobro polazište/motivacija za buduća istraživanja ; doprinos pristupnika odnosi se i na sve faze pripreme i provođenje analize ukupnog konteksta multilevel marketinga u sklopu suvremenih tendencija marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marinko Jurčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević, Marinko
Multilevel marketing // PRIMJENJENO PODUZETNIŠTVO / Horvat, Đuro ; Kuvačić, Nikola (ur.).
Split: Beretin, 2006. str. 216-234
Jurčević, M. (2006) Multilevel marketing. U: Horvat, Đ. & Kuvačić, N. (ur.) PRIMJENJENO PODUZETNIŠTVO. Split, Beretin, str. 216-234.
@inbook{inbook, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {2006}, pages = {216-234}, keywords = {Multilevel marketing}, isbn = {953-7017-06-0}, title = {Multilevel marketing}, keyword = {Multilevel marketing}, publisher = {Beretin}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {2006}, pages = {216-234}, keywords = {Multilevel marketing}, isbn = {953-7017-06-0}, title = {Multilevel marketing}, keyword = {Multilevel marketing}, publisher = {Beretin}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font