Pregled bibliografske jedinice broj: 491609
Slučaj V.: Pliva - bliskost s kupcem i korisnikom
Slučaj V.: Pliva - bliskost s kupcem i korisnikom // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 573-577
CROSBI ID: 491609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slučaj V.: Pliva - bliskost s kupcem i korisnikom
(Pliva - Customer Intimacy)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
573-577
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
interni marketing, marketing odnosa i suradnje
(internal marketing, customer relationship marketing)
Sažetak
Autorica daje kratki povijesni pregled razvoja poduzeća PLIVA i misija poduzeća. Opisuje se projekt PLIVA XXI, te što koncept bliskosti s kupcem i korisnikom znači za poduzeće. Također se opisuju akcije u okviru projekta Bliskost s kupcem i korisnikom. Autorica daje primjer materijala interne komunikacije sa zaposlenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija