Pregled bibliografske jedinice broj: 491605
Slučaj I.: Podravka - juhe Fini-Mini instant
Slučaj I.: Podravka - juhe Fini-Mini instant // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 71-77
CROSBI ID: 491605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slučaj I.: Podravka - juhe Fini-Mini instant
(Podravka - Fini-Mini instant soups)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
71-77
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
marketinško okruženje, marketinški program
(marketing environment, marketing program)
Sažetak
Autorica opisuje ulogu marketinga u poslovanju poduzeća Podravka. Također iznosi temeljna obilježja okruženja u kojem poduzeće posluje. Autorica opisuje razloge uvođenja instant juhe Fini-Mini, kao odgovor na tržišne trendove i prilike, polazeći od analize konkurencije za novi proizvod te pripreme i implementacije marketinških aktivnosti za instant juhe Fini-Mini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija