Pregled bibliografske jedinice broj: 491604
Interni marketing
Interni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 553-572
CROSBI ID: 491604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing
(Internal marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
553-572
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
interni marketing, interno tržište, eksterni marketing
(internal marketing, internal market, external marketing)
Sažetak
Autorica definira pojam internog marketinga, internog tržišta, te opisuje razliku između internog marketinga i upravljanja ljudskim potencijalima. Navode se i opisuju područja primjene internog marketinga, ciljevi internog marketinga, te specifičnosti elemenata marketinškog miksa: proizvoda internog marketinga, cijene, prodaje i distribucije te komunikacije i promocije. Osim toga, autorica iznosi preduvjete koji moraju biti ispunjeni za uspješnu ugradnju i primjenu internog marketinga. Također se navode preduvjeti za uspješni eksterni marketing, kao i koja je uloga i značenje internog marketinga za uslužna poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija