Pregled bibliografske jedinice broj: 491601
Društvena odgovornost marketinga
Društvena odgovornost marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 50-70
CROSBI ID: 491601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvena odgovornost marketinga
(Marketing social responsibility)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
50-70
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
društvena odgovornost marketinga, marketing opće dobrobiti, zeleni marketing
(marketing social responsibility, cause related marketing, green marketing)
Sažetak
Autorica polazi od definicije društvene odgovornosti marketinga prikazujući primjere odgovornosti prema društvenoj zajednici te odgovornosti prema prirodi. Također, objašnjavaju se pojmovi marketinga opće dobrobiti i zelenog marketinga. Autorica se zalaže za poštivanje pet temeljnih standarda marketinga, dajući kratak pregled etike u odnosu na elemente marketinškog miksa. U posljednjem potpoglavlju se opisuje pojam konzumerizma, temeljna prava prodavača i temeljna prava potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija