Pregled bibliografske jedinice broj: 491596
Pojmovno određenje marketinga
Pojmovno određenje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 1-28
CROSBI ID: 491596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pojmovno određenje marketinga
(Defining Marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
1-28
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
marketing, mikromarketing, makromarketing
(marketing, micromarketing, macromarketing)
Sažetak
Autori definiraju pojam marketinga kao koncepcije, procesa i znanstvene discipline. Također, opisuju se razvoj marketinga i upravljanje marketingom kroz 6 koncepcija: od koncepcije proizvodnje, koncepcije proizvoda, koncepcije prodaje, koncepcije marketinga, koncepcije potrošača pa sve do koncepcije društvenoga marketinga. Autori prikazuju dvije različite razine primjene marketinga, mikromarketing i makromarketing. U poglavlju su opisane temeljne funkcije marketinga te odnos marketinga i drugih funkcija u poduzeću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb