Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491596

Pojmovno određenje marketinga


Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Pojmovno određenje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 1-28


CROSBI ID: 491596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pojmovno određenje marketinga
(Defining Marketing)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica
1-28

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
marketing, mikromarketing, makromarketing
(marketing, micromarketing, macromarketing)

Sažetak
Autori definiraju pojam marketinga kao koncepcije, procesa i znanstvene discipline. Također, opisuju se razvoj marketinga i upravljanje marketingom kroz 6 koncepcija: od koncepcije proizvodnje, koncepcije proizvoda, koncepcije prodaje, koncepcije marketinga, koncepcije potrošača pa sve do koncepcije društvenoga marketinga. Autori prikazuju dvije različite razine primjene marketinga, mikromarketing i makromarketing. U poglavlju su opisane temeljne funkcije marketinga te odnos marketinga i drugih funkcija u poduzeću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Pojmovno određenje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 1-28
Ozretić Došen, Đ. & Previšić, J. (2004) Pojmovno određenje marketinga. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta, str. 1-28.
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {2004}, pages = {1-28}, keywords = {marketing, mikromarketing, makromarketing}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Pojmovno odre\djenje marketinga}, keyword = {marketing, mikromarketing, makromarketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {2004}, pages = {1-28}, keywords = {marketing, micromarketing, macromarketing}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Defining Marketing}, keyword = {marketing, micromarketing, macromarketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font