Pregled bibliografske jedinice broj: 491547
Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima
Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima // Godišnjak 17, Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse / Momčilović, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Organizator, 2010. str. 727-735 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 491547 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima
(The Legal Framework for Advertising in Electronic Media)
Autori
Vojković, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Godišnjak 17, Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse
/ Momčilović, Hrvoje - Zagreb : Organizator, 2010, 727-735
Skup
Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 04.11.2010. - 05.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
promidžba; promocija; elektronički mediji; pravo
(Advertising; Electronic Media; Law)
Sažetak
Promidžbene i srodne aktivnosti putem elektroničkih medija stupanjem na snagu novog Zakona o elektroničkim medijima (NN 153/09) postale su iznimno složeno i precizno regulirano područje. Kvalitetna promidžba u elektroničkim medijima više se ne može obavljati bez odgovarajuće pravne potpore. U članku se nakon kratkog uvoda u odredbe Zakona o elektroničkim medijima, govori o općim načelima elektroničkih medija, prepoznatljivosti komercijalne komunikacije, općim zabranama koje vrijede za takvu komunikaciju, sponzoriranom programu, plasmanu proizvoda, nagradnim igrama te oglašavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Goran Vojković
(autor)