Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491547

Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima


Vojković, Goran
Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima // Godišnjak 17, Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse / Momčilović, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Organizator, 2010. str. 727-735 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 491547 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima
(The Legal Framework for Advertising in Electronic Media)

Autori
Vojković, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Godišnjak 17, Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse / Momčilović, Hrvoje - Zagreb : Organizator, 2010, 727-735

Skup
Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 04.11.2010. - 05.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
promidžba; promocija; elektronički mediji; pravo
(Advertising; Electronic Media; Law)

Sažetak
Promidžbene i srodne aktivnosti putem elektroničkih medija stupanjem na snagu novog Zakona o elektroničkim medijima (NN 153/09) postale su iznimno složeno i precizno regulirano područje. Kvalitetna promidžba u elektroničkim medijima više se ne može obavljati bez odgovarajuće pravne potpore. U članku se nakon kratkog uvoda u odredbe Zakona o elektroničkim medijima, govori o općim načelima elektroničkih medija, prepoznatljivosti komercijalne komunikacije, općim zabranama koje vrijede za takvu komunikaciju, sponzoriranom programu, plasmanu proizvoda, nagradnim igrama te oglašavanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Vojković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vojković, Goran
Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima // Godišnjak 17, Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse / Momčilović, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Organizator, 2010. str. 727-735 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Vojković, G. (2010) Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima. U: Momčilović, H. (ur.)Godišnjak 17, Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse.
@article{article, author = {Vojkovi\'{c}, Goran}, editor = {Mom\v{c}ilovi\'{c}, H.}, year = {2010}, pages = {727-735}, keywords = {promid\v{z}ba, promocija, elektroni\v{c}ki mediji, pravo}, title = {Pravni okvir promid\v{z}be u elektroni\v{c}kim medijima}, keyword = {promid\v{z}ba, promocija, elektroni\v{c}ki mediji, pravo}, publisher = {Organizator}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vojkovi\'{c}, Goran}, editor = {Mom\v{c}ilovi\'{c}, H.}, year = {2010}, pages = {727-735}, keywords = {Advertising, Electronic Media, Law}, title = {The Legal Framework for Advertising in Electronic Media}, keyword = {Advertising, Electronic Media, Law}, publisher = {Organizator}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font