Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490943

Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix


Jurčević, Marinko
Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 19 (1999), 6; 257-426 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 490943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix

Autori
Jurčević, Marinko

Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 19 (1999), 6; 257-426

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Marketing; prometni sustav

Sažetak
Autor i u ovom radu ostaje u područiju marketinga i prometu. Razmatranja polaze od posebnosti usluga u odnosu na fizičke proizvode te od dodatnih zahtjeva na traženje istih. Naglašeno se ističe da promet svoju osnovnu zadaću ispunjava kao uslužna gospodarska djelatnost te da kocepcija marketing-mixa u prometu emulira klasičnu koncepciju “4P” proširujući je na “7P”, i to pored proizvoda ili usluge, cijene ili tarifa, putova prodaje ili distribucije te promotivnih aktivnosti, proširuje se još i dodatnom shemom instrumenata koju čine ljudi, kadrovi, okruženje te sami procesi i postupci. Znanstveni doprinos rada temelji se na potenciranju sukcesivnosti i pragmatičnosti marketinga s obzirom na mogućnosti njegove primjenu u prometnom sustavu. Ponuđen je model marketing-mixa koji predstavlja proširenje poznatih postojećih koncepcija za tri nova elementa, te modificiranjem i četiri postojećih elementa marketinškog spleta. Ovako postavljen model pristupnik nudi kao orginalni model pozicioniranja marketinga u sklopu prometnog sustava jasno definirajući marketinške vizije u nadolazećem vremenu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marinko Jurčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević, Marinko
Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 19 (1999), 6; 257-426 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Jurčević, M. (1999) Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix. Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 19 (6), 257-426.
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1999}, pages = {257-426}, keywords = {Marketing, prometni sustav}, journal = {Suvremeni promet : \v{c}asopis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {19}, number = {6}, issn = {0351-1898}, title = {Marketin\v{s}ke vizije prometa na pragu tre\'{c}eg tisu\'{c}lje\'{c}a – Marketing mix}, keyword = {Marketing, prometni sustav} }
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1999}, pages = {257-426}, keywords = {Marketing, prometni sustav}, journal = {Suvremeni promet : \v{c}asopis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {19}, number = {6}, issn = {0351-1898}, title = {Marketin\v{s}ke vizije prometa na pragu tre\'{c}eg tisu\'{c}lje\'{c}a – Marketing mix}, keyword = {Marketing, prometni sustav} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font