Pregled bibliografske jedinice broj: 490943
Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix
Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 19 (1999), 6; 257-426 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 490943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške vizije prometa na pragu trećeg tisućljeća – Marketing mix
Autori
Jurčević, Marinko
Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 19
(1999), 6;
257-426
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Marketing; prometni sustav
Sažetak
Autor i u ovom radu ostaje u područiju marketinga i prometu. Razmatranja polaze od posebnosti usluga u odnosu na fizičke proizvode te od dodatnih zahtjeva na traženje istih. Naglašeno se ističe da promet svoju osnovnu zadaću ispunjava kao uslužna gospodarska djelatnost te da kocepcija marketing-mixa u prometu emulira klasičnu koncepciju “4P” proširujući je na “7P”, i to pored proizvoda ili usluge, cijene ili tarifa, putova prodaje ili distribucije te promotivnih aktivnosti, proširuje se još i dodatnom shemom instrumenata koju čine ljudi, kadrovi, okruženje te sami procesi i postupci. Znanstveni doprinos rada temelji se na potenciranju sukcesivnosti i pragmatičnosti marketinga s obzirom na mogućnosti njegove primjenu u prometnom sustavu. Ponuđen je model marketing-mixa koji predstavlja proširenje poznatih postojećih koncepcija za tri nova elementa, te modificiranjem i četiri postojećih elementa marketinškog spleta. Ovako postavljen model pristupnik nudi kao orginalni model pozicioniranja marketinga u sklopu prometnog sustava jasno definirajući marketinške vizije u nadolazećem vremenu.
Izvorni jezik
Hrvatski