Pregled bibliografske jedinice broj: 488843
Poduzeće Bitt d.o.o.- Strateški plan za usavršavanje i probijanje na domaće tržište
Poduzeće Bitt d.o.o.- Strateški plan za usavršavanje i probijanje na domaće tržište, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski faultet, Rijeka
CROSBI ID: 488843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzeće Bitt d.o.o.- Strateški plan za usavršavanje i probijanje na domaće tržište
(Bitt Company Ltd.-Strategic Plan for the Development and Penetration into the domestic market)
Autori
Vretenar, Doris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski faultet
Mjesto
Rijeka
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2010
Stranica
27
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina
Ključne riječi
strateško planiranje; porterov lanac vrijednosti
(Strategic Llanning; Porter's Value Chain)
Sažetak
Autorica u radu objašnjava proces strateškog planiranja na primjeru poduzeća Bitt d.o.o. Analizirana je okolina te Porterove generičke strategije kao i manevarski prostor za unapređenje performansi poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)