Pregled bibliografske jedinice broj: 486132
Marketing veterinarskih usluga
Marketing veterinarskih usluga // Zbornik, Veterinarski dani 99' / Tomislav Balenović (ur.).
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora, 1999. str. 49-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 486132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing veterinarskih usluga
(Marketing of veterinary services)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik, Veterinarski dani 99'
/ Tomislav Balenović - Zagreb : Hrvatska veterinarska komora, 1999, 49-59
ISBN
953-6062-13-5
Skup
Znanstveno-stručno savjetovanje s međunarodnim sudjelovanjem, Veterinarski dani
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 13.10.1999. - 17.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing veterinarskih usluga; marketinški plan; marketinški miks
(marketing of veterinary services; marketing plan; marketing mix)
Sažetak
Marketing profesionalnih usluga razlikuje se od marketinga primjenjivog za opipljive proizvode, što zahtijeva drugačiji pristup njegovu razmatranju i primjeni. U radu se sažeto iznose temeljna obilježja veterinarskih usluga, kao i odgovarajućih im elemenata marketinškog miksa. Autorica se nada da će iznesene spoznaje pomoći veterinarima i potaknuti ih na primjenu u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Veterinarska medicina, Ekonomija