Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486132

Marketing veterinarskih usluga


Ozretić Došen, Đurđana
Marketing veterinarskih usluga // Zbornik, Veterinarski dani 99' / Tomislav Balenović (ur.).
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora, 1999. str. 49-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 486132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing veterinarskih usluga
(Marketing of veterinary services)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik, Veterinarski dani 99' / Tomislav Balenović - Zagreb : Hrvatska veterinarska komora, 1999, 49-59

ISBN
953-6062-13-5

Skup
Znanstveno-stručno savjetovanje s međunarodnim sudjelovanjem, Veterinarski dani

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 13.10.1999. - 17.10.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing veterinarskih usluga; marketinški plan; marketinški miks
(marketing of veterinary services; marketing plan; marketing mix)

Sažetak
Marketing profesionalnih usluga razlikuje se od marketinga primjenjivog za opipljive proizvode, što zahtijeva drugačiji pristup njegovu razmatranju i primjeni. U radu se sažeto iznose temeljna obilježja veterinarskih usluga, kao i odgovarajućih im elemenata marketinškog miksa. Autorica se nada da će iznesene spoznaje pomoći veterinarima i potaknuti ih na primjenu u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Veterinarska medicina, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Marketing veterinarskih usluga // Zbornik, Veterinarski dani 99' / Tomislav Balenović (ur.).
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora, 1999. str. 49-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. (1999) Marketing veterinarskih usluga. U: Tomislav Balenović (ur.)Zbornik, Veterinarski dani 99'.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1999}, pages = {49-59}, keywords = {marketing veterinarskih usluga, marketin\v{s}ki plan, marketin\v{s}ki miks}, isbn = {953-6062-13-5}, title = {Marketing veterinarskih usluga}, keyword = {marketing veterinarskih usluga, marketin\v{s}ki plan, marketin\v{s}ki miks}, publisher = {Hrvatska veterinarska komora}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1999}, pages = {49-59}, keywords = {marketing of veterinary services, marketing plan, marketing mix}, isbn = {953-6062-13-5}, title = {Marketing of veterinary services}, keyword = {marketing of veterinary services, marketing plan, marketing mix}, publisher = {Hrvatska veterinarska komora}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font