Pregled bibliografske jedinice broj: 485989
Interni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija
Interni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija // Acta turistica, 12 (2000), 1; 18-36 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 485989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija
(Internal marketing in service companies - airline companies example)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 12
(2000), 1;
18-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
interni marketing; marketing usluga; zaposlenici; zrakoplovne kompanije
(internal marketing; marketing services; employees; airline companies)
Sažetak
Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, metode i tehnike koje se primjenjuju na internom tržištu (unutar poduzeća), kako bi se postiglo zajedničko djelovanje svih zaposlenika u skladu s misijom, strategijom i ciljevima poduzeća. Zrakoplovne su kompanije među prvima u sektoru usluga prepoznale značenje internog marketinga i odlučile se za njegovu primjenu. Autori su istražili obilježja internog marketinga zrakoplovnih kompanija koje posluju na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja bio je ustanoviti konkurentske prednosti koje pruža primjena internog marketinga. Nalazi istraživanja upućuju da se radi o pristupima u pružanju usluge koji stvaraju izuzetne rezultate kako u pogledu percepcija o pruženoj usluzi, tako i u odnosu prema ostvarenom zadovoljstvu i lojalnosti zaposlenika i korisnika usluga. Internal marketing encompasses marketing knowledge, skills, methods and techniques applied on the internal market (inside the company) in order to achieve joint efforts of all employees in accordance with organization' s mission, strategy and aims. In the services sector airline companies were among the first to recognise the importance of internal marketing and to implement it. The authors researched the features of internal marketing of airline companies operating on the Croatian market. The scope of the research was to determine competitive advantages that the implementation of internal marketing provides. The findings show that such approaches to services give exeptional results not only in the sense of service perception but as well in the achieved satisfaction an loyalty of employees and customers.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- LORETO Thesaurus