Pregled bibliografske jedinice broj: 485000
Novi marketinški mediji
Novi marketinški mediji // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.).
Split: Redak, 2010. str. 323-331
CROSBI ID: 485000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi marketinški mediji
(New marketing media)
Autori
Gregurec, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Dobrinić, Damir
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2010
Raspon stranica
323-331
ISBN
978-953-7595-23-4
Ključne riječi
Novi marketinški mediji, internet, društveno umrežavanje, Facebook
(new marketing media, Internet, social networking, Facebook)
Sažetak
Poglavlje prikazuje Internet, ali prvenstveno socijalno umrežavanje kao jedan od svjetskih trendova koji postaje sve popularniji i kao marketinški medij. Trenutno najpopularnija socijalna mreža u svijetu je Facebook, pa je iz tog razloga ova mreža izabrana kao primjer korištenja socijalnog umrežavanja u marketinške svrhe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)