Pregled bibliografske jedinice broj: 484998
Međunarodni/globalni marketing
Međunarodni/globalni marketing // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.).
Split: Redak, 2010. str. 313-322
CROSBI ID: 484998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodni/globalni marketing
(International/Global marketing)
Autori
Gregurec, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Dobrinić, Damir
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2010
Raspon stranica
313-322
ISBN
978-953-7595-23-4
Ključne riječi
međunarodni marketing, standardizacija, adaptacija, elementi marketinškog miksa
(international marketing, standardization, adaptation, marketing mix elements)
Sažetak
Poglavlje definira međunarodni marketing i uspoređuje njegove karakteristike s karakteristikama domaćeg marketinga. Ističe se zašto je važno prilagođavati elemente marketinškog miksa različitim tržištima te treba li odabrati standardizaciju ili adaptaciju tih elemenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)