Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484998

Međunarodni/globalni marketing


Gregurec, Iva
Međunarodni/globalni marketing // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.).
Split: Redak, 2010. str. 313-322


CROSBI ID: 484998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međunarodni/globalni marketing
(International/Global marketing)

Autori
Gregurec, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Dobrinić, Damir

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2010

Raspon stranica
313-322

ISBN
978-953-7595-23-4

Ključne riječi
međunarodni marketing, standardizacija, adaptacija, elementi marketinškog miksa
(international marketing, standardization, adaptation, marketing mix elements)

Sažetak
Poglavlje definira međunarodni marketing i uspoređuje njegove karakteristike s karakteristikama domaćeg marketinga. Ističe se zašto je važno prilagođavati elemente marketinškog miksa različitim tržištima te treba li odabrati standardizaciju ili adaptaciju tih elemenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gregurec, Iva
Međunarodni/globalni marketing // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.).
Split: Redak, 2010. str. 313-322
Gregurec, I. (2010) Međunarodni/globalni marketing. U: Dobrinić, D. (ur.) Osnove marketinga. Split, Redak, str. 313-322.
@inbook{inbook, author = {Gregurec, Iva}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2010}, pages = {313-322}, keywords = {me\djunarodni marketing, standardizacija, adaptacija, elementi marketin\v{s}kog miksa}, isbn = {978-953-7595-23-4}, title = {Me\djunarodni/globalni marketing}, keyword = {me\djunarodni marketing, standardizacija, adaptacija, elementi marketin\v{s}kog miksa}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Gregurec, Iva}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2010}, pages = {313-322}, keywords = {international marketing, standardization, adaptation, marketing mix elements}, isbn = {978-953-7595-23-4}, title = {International/Global marketing}, keyword = {international marketing, standardization, adaptation, marketing mix elements}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font