Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484025

Kupovne navike potrošača privatnih maraka


Milnović, Goran
Kupovne navike potrošača privatnih maraka, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 484025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kupovne navike potrošača privatnih maraka
(Purchasing habits of private label consumer)

Autori
Milnović, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2010

Stranica
73

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
privatne marke; recesija; kupovne navike
(private label brands; recession; purchasing habits)

Sažetak
Privatne marke su vrlo važan čimbenik u današnjem dinamičnom poslovnom svijetu. Od 1970-ih, njihova snaga i tempo su poboljšani, i postale su vrlo jak konkurent markama proizvođača. Konstantno ulaganje trgovaca u marketinške aktivnosti, kvalitetu proizvoda, njegovu ambalažu, te održavanje prihvatljive cijene učinilo je privatne marke strateškom prednosti u nadmetanju s konkurentima. Privatne marke sudjeluju u mnogim kategorijama proizvoda i na različitim razinama kvalitete. U Hrvatskoj, njihov udio posljednjih 15 godina ubrzano raste, kao posljedica ulaska stranih trgovačkih lanaca i povećanja koncentracije i liberalizacije svjetske trgovine. Danas predstavljaju glavnu ulogu svake prodajne strategije i sa svojim maržama su učinkovitije za trgovce od maraka proizvođača. Diplomski rad se sastoji od pregleda sekundarnih istraživanja s ciljem analize teorijskih stajališta i sugestija raznih autora o privatnim markama te primarnog istraživanja, na temelju prigodnog namjernog uzorka. Glavni cilj primarnoga istraživanja je percipirati i razumjeti kupovne navike i sklonosti potrošača privatnih maraka u Sisku, tijekom recesije. Ovo istraživanje potvrdilo je dosadašnja znanstvena istraživanja i otkrilo kako potrošači privatnih maraka, pogotovo u recesijskom razdoblju, mijenjaju svoje kupovne navike i zamjenjuju marke proizvođača s privatnim markama. Dugoročno gledano, nakon recesije, većina potrošača će i dalje konzumirati privatne marke, odnosno, zadržat će svoje kupovne navike stečene u recesiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milnović, Goran
Kupovne navike potrošača privatnih maraka, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Milnović, G. (2010) 'Kupovne navike potrošača privatnih maraka', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Milnovi\'{c}, Goran}, year = {2010}, pages = {73}, keywords = {privatne marke, recesija, kupovne navike}, title = {Kupovne navike potro\v{s}a\v{c}a privatnih maraka}, keyword = {privatne marke, recesija, kupovne navike}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Milnovi\'{c}, Goran}, year = {2010}, pages = {73}, keywords = {private label brands, recession, purchasing habits}, title = {Purchasing habits of private label consumer}, keyword = {private label brands, recession, purchasing habits}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font