Pregled bibliografske jedinice broj: 484022
Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga
Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 484022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga
(Green products and services brand management)
Autori
Kraševac, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2010
Stranica
52
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
zelene marke; zeleni hoteli; upravljanje okolišem
(green brands; green hotels; environmental management)
Sažetak
Poslovanje prema ekološkim standardima koje prati kvalitetno upravljanje markom i vjerodostojna marketinška komunikacija za poduzeće ima višestruke koristi koje se odnose na povećanje vrijednosti same marke, stjecanje pozitivnog imidža, diferencijaciju od konkurencije i privlačenje zelenih potrošača. Prilikom pozicioniranja poduzeća moraju podjednako voditi računa o emocionalnim i funkcionalnim elementima marke, a važno je da oko zelene inicijative okupe i na suradnju potaknu sve zaposlenike te pokrenu partnerstva s lokalnom zajednicom. Zeleni marketing u cjelini ne daje kratkoročne rezultate, odnosno poduzeća ne mogu računati na brzu zaradu već moraju biti spremna na ulaganja u održivu tehnologiju i kontinuirano povećavati vjerodostojnost i vrijednost svoje marke. Upravljanje zelenim markama pokazuje se kao vrlo učinkovito u hotelskoj industriji gdje ekološki standardi upravljanja hotelima omogućuju izdvajanje iz konkurencije i značajne uštede u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija