Pregled bibliografske jedinice broj: 484020
Poznate osobe kao nositelji marke
Poznate osobe kao nositelji marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 484020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznate osobe kao nositelji marke
(Celebrity endorsement)
Autori
Ignjatović, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2010
Stranica
48
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
nositelji marke; asocijacije na marku; Tiger Woods
(celebrity endorsement; brand associations; Tiger Woods)
Sažetak
Ovaj rad pruža pregled i analizu literature o korištenju poznatih osoba kao dijela marketinške komunikacije te nastoji istražiti kako poduzeća mogu odabrati pravu ličnost i upravljati tim resursom na način koji će ostvariti poželjne ishode. Autorica istražuje korištenje poznatih osoba kao izvora asocijacija na marku. Istražuju se karakteristike nositelja marke koje uvjetuju učinkovitost oglasa. Iako su potencijalne koristi strategije nositelja marke značajne, značajni su i troškovi i rizici. Istražuju se prednosti ove strategije, kao i moguće opasnosti. Nalazi pokazuju da značenja poznatih osoba koja su poželjna kao asocijacije na marku trebaju biti u skladu s drugim varijablama marketinškog miksa. Nositelj marke treba biti vjerodostojan, atraktivan i sukladan s proizvodom/markom. Nemogućnost upravljanja imidžem poznate osobe glavni je potencijalni nedostatak strategije nositelja marke. Promjena imidža poznate osobe ili javna kontroverzija mogu izazvati razorne posljedice za imidž marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija