Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484020

Poznate osobe kao nositelji marke


Ignjatović, Petra
Poznate osobe kao nositelji marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 484020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poznate osobe kao nositelji marke
(Celebrity endorsement)

Autori
Ignjatović, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2010

Stranica
48

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
nositelji marke; asocijacije na marku; Tiger Woods
(celebrity endorsement; brand associations; Tiger Woods)

Sažetak
Ovaj rad pruža pregled i analizu literature o korištenju poznatih osoba kao dijela marketinške komunikacije te nastoji istražiti kako poduzeća mogu odabrati pravu ličnost i upravljati tim resursom na način koji će ostvariti poželjne ishode. Autorica istražuje korištenje poznatih osoba kao izvora asocijacija na marku. Istražuju se karakteristike nositelja marke koje uvjetuju učinkovitost oglasa. Iako su potencijalne koristi strategije nositelja marke značajne, značajni su i troškovi i rizici. Istražuju se prednosti ove strategije, kao i moguće opasnosti. Nalazi pokazuju da značenja poznatih osoba koja su poželjna kao asocijacije na marku trebaju biti u skladu s drugim varijablama marketinškog miksa. Nositelj marke treba biti vjerodostojan, atraktivan i sukladan s proizvodom/markom. Nemogućnost upravljanja imidžem poznate osobe glavni je potencijalni nedostatak strategije nositelja marke. Promjena imidža poznate osobe ili javna kontroverzija mogu izazvati razorne posljedice za imidž marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ignjatović, Petra
Poznate osobe kao nositelji marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Ignjatović, P. (2010) 'Poznate osobe kao nositelji marke', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ignjatovi\'{c}, Petra}, year = {2010}, pages = {48}, keywords = {nositelji marke, asocijacije na marku, Tiger Woods}, title = {Poznate osobe kao nositelji marke}, keyword = {nositelji marke, asocijacije na marku, Tiger Woods}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ignjatovi\'{c}, Petra}, year = {2010}, pages = {48}, keywords = {celebrity endorsement, brand associations, Tiger Woods}, title = {Celebrity endorsement}, keyword = {celebrity endorsement, brand associations, Tiger Woods}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font