Pregled bibliografske jedinice broj: 484013
Marketing knjige iz područja dječje književnosti
Marketing knjige iz područja dječje književnosti, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 484013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing knjige iz područja dječje književnosti
(Children book marketing)
Autori
Komarac, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2010
Stranica
60
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketing; knjiga; Harry Potter
(marketing; book; Harry Potter)
Sažetak
Ovim diplomskim radom nastoji se istražiti marketing knjige kao specifično područje marketinga. Namjera je prikazati sve specifičnosti marketinga knjige kroz povijest i kroz elemente marketinškog miksa knjige. Isto tako, cilj je prikazati postupak upravljanja tržišnim obilježjima knjige kroz asortiman, kvalitetu, estetiku te obilježavanje i opremanje knjige. Kritičkom analizom domaće i inozemne znanstvene i stručne literature iz područja marketinga u izdavaštu, te korištenjem dedukivno-logičkog pristupa povezane su dosadašnje spoznaje iz marketinga knjige. U radu su korišteni sekundarni izvori podataka koji su prikupljeni metodom istraživanja za stolom. Zaključak je da je marketing neophodan dio procesa stvaranja i uspjeha knjige kao proizvoda. Isto tako, marketinška znanja su između ostalog potrebna u odabiru knjige za određeni segment potrošača, u procesu oblikovanja naslovnice i komuniciranja marke, s ciljem stvaranja lojalnosti marki knjige, izdavača ili autora. Navedene spoznaje dobivene su proučavanjem uspjeha serijala knjiga o Harry Potteru kroz poslovni slučaj poduzeća Algoritam d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb