Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 483747

Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom


Vojković, Goran
Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom // Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja, 57 (2009), 5759; 5-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 483747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom
(Legal Aspects of Promotion via Electronic Mail)

Autori
Vojković, Goran

Izvornik
Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja (0537-6645) 57 (2009), 5759; 5-6

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
promidžba; elektronička pošta; pravo
(Promotion; Electronic Mail; Law)

Sažetak
U proteklih petnaestak godina elektronička pošta nametnula se kao sveprisutan oblik komunikacije. Osim za klasičnu privatnu i poslovnu komunikaciju, sve više se koristi i u svrhu promidžbe - obavještavanja potencijalnih kupaca o ponudi različite robe i usluga. No, kako se elektronička pošta vrlo rano počela zloporabiti tako da su velikom broju ljudi slane neželjene promidžbene poruke (u žargonu nazvane »spam«), bilo je potrebno ograničiti taj oblik promidžbe, što je Republika Hrvatska napravila Zakonom o telekomunikacijama još 2003. Prošle godine donesen Zakon o elektroničkim komunikacijama vrlo je iscrpno uredio pitanje slanja elektroničke pošte s promidžbenim porukama. Da bi gospodarski subjekti uspješno mogli nuditi svoje robe i usluge putem e-pošte, a pritom ostati u okvirima Zakona koji predviđa i kazne do milijun kuna, potrebno je strogo poštovati okvir koji je glede tih poruka odredio hrvatski zakonodavac.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Vojković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vojković, Goran
Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom // Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja, 57 (2009), 5759; 5-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Vojković, G. (2009) Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom. Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja, 57 (5759), 5-6.
@article{article, author = {Vojkovi\'{c}, Goran}, year = {2009}, pages = {5-6}, keywords = {promid\v{z}ba, elektroni\v{c}ka po\v{s}ta, pravo}, journal = {Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja}, volume = {57}, number = {5759}, issn = {0537-6645}, title = {Pravni aspekti promid\v{z}be elektroni\v{c}kom po\v{s}tom}, keyword = {promid\v{z}ba, elektroni\v{c}ka po\v{s}ta, pravo} }
@article{article, author = {Vojkovi\'{c}, Goran}, year = {2009}, pages = {5-6}, keywords = {Promotion, Electronic Mail, Law}, journal = {Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja}, volume = {57}, number = {5759}, issn = {0537-6645}, title = {Legal Aspects of Promotion via Electronic Mail}, keyword = {Promotion, Electronic Mail, Law} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font