Pregled bibliografske jedinice broj: 483747
Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom
Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom // Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja, 57 (2009), 5759; 5-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 483747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom
(Legal Aspects of Promotion via Electronic Mail)
Autori
Vojković, Goran
Izvornik
Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja (0537-6645) 57
(2009), 5759;
5-6
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
promidžba; elektronička pošta; pravo
(Promotion; Electronic Mail; Law)
Sažetak
U proteklih petnaestak godina elektronička pošta nametnula se kao sveprisutan oblik komunikacije. Osim za klasičnu privatnu i poslovnu komunikaciju, sve više se koristi i u svrhu promidžbe - obavještavanja potencijalnih kupaca o ponudi različite robe i usluga. No, kako se elektronička pošta vrlo rano počela zloporabiti tako da su velikom broju ljudi slane neželjene promidžbene poruke (u žargonu nazvane »spam«), bilo je potrebno ograničiti taj oblik promidžbe, što je Republika Hrvatska napravila Zakonom o telekomunikacijama još 2003. Prošle godine donesen Zakon o elektroničkim komunikacijama vrlo je iscrpno uredio pitanje slanja elektroničke pošte s promidžbenim porukama. Da bi gospodarski subjekti uspješno mogli nuditi svoje robe i usluge putem e-pošte, a pritom ostati u okvirima Zakona koji predviđa i kazne do milijun kuna, potrebno je strogo poštovati okvir koji je glede tih poruka odredio hrvatski zakonodavac.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Goran Vojković
(autor)