Pregled bibliografske jedinice broj: 482996
Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?
Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi? // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 244-248 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 482996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?
(Is it possible for physics assignments to be interesting?)
Autori
Itrić, Katarina ; Pećina, Planinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 244-248
ISBN
978-953-7178-13-0
Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zadaci iz fizike; konceptualno razumijevanje
(physics assignments; conceptual understanding)
Sažetak
Zadaci iz fizike imaju dvojaku namjenu u nastavi : rješavanje zadataka doprinosi usvajanju koncepata i znanja, i omogućuje provjeru dostignutih znanja i sposobnosti. Ipak učenicima su zadaci često velika muka, i ne rijetko ih doživljavaju kao monotone, besmislene i dosadne, što potom pripisuju i fizici u cjelini. Jedini izlaz iz ove situacije je stvaranje zadataka koji su zanimljivi i korisni, nadovezuju se na druge predmete i ne svode se na puko uvrštavanje u unaprijed pripremljeni matematički izraz, a istovremeno vjerno opisuju stvaran problem koji zanima učenike. Iako je konstrukcija ovakvih zadataka težak i dugotrajan posao, učenici i studenti to zaslužuju.
Izvorni jezik
Hrvatski