Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 482996

Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?


Itrić, Katarina; Pećina, Planinka
Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi? // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 244-248 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 482996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?
(Is it possible for physics assignments to be interesting?)

Autori
Itrić, Katarina ; Pećina, Planinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 244-248

ISBN
978-953-7178-13-0

Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zadaci iz fizike; konceptualno razumijevanje
(physics assignments; conceptual understanding)

Sažetak
Zadaci iz fizike imaju dvojaku namjenu u nastavi : rješavanje zadataka doprinosi usvajanju koncepata i znanja, i omogućuje provjeru dostignutih znanja i sposobnosti. Ipak učenicima su zadaci često velika muka, i ne rijetko ih doživljavaju kao monotone, besmislene i dosadne, što potom pripisuju i fizici u cjelini. Jedini izlaz iz ove situacije je stvaranje zadataka koji su zanimljivi i korisni, nadovezuju se na druge predmete i ne svode se na puko uvrštavanje u unaprijed pripremljeni matematički izraz, a istovremeno vjerno opisuju stvaran problem koji zanima učenike. Iako je konstrukcija ovakvih zadataka težak i dugotrajan posao, učenici i studenti to zaslužuju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Itrić, Katarina; Pećina, Planinka
Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi? // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 244-248 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Itrić, K. & Pećina, P. (2009) Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?. U: Pećina, P. (ur.)Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova.
@article{article, author = {Itri\'{c}, Katarina and Pe\'{c}ina, Planinka}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {244-248}, keywords = {zadaci iz fizike, konceptualno razumijevanje}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?}, keyword = {zadaci iz fizike, konceptualno razumijevanje}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Itri\'{c}, Katarina and Pe\'{c}ina, Planinka}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {244-248}, keywords = {physics assignments, conceptual understanding}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Is it possible for physics assignments to be interesting?}, keyword = {physics assignments, conceptual understanding}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font