Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 482766

Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž


Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus; Rocco, Sanja, mr.sc.
Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž // Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a / Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 14-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 482766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž
(The Impact of Market and Globalization Process on the Development of Croatia and its Image)

Autori
Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus ; Rocco, Sanja, mr.sc.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a / Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 14-15

ISBN
953-6025-12-4

Skup
Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tržište; globalizacija; razvoj; dugoročna strategija; Hrvatska
(Market; globalization; development; long-term strategy; Croatia)

Sažetak
Postavlja se pitanje razvoja Hrvatske i njenog socio-ekonomskog stabiliziranja u sve intenzivnijem procesu globalizacije. U tom kontekstu je neophodno problem analizirati s pozicija svjetskih kretanja, koja diktiraju mjerila, a ne relativne pomake procjenjivati iz vlastitog rakursa. Pri tome je nužno biti strogi sudac vlastitih promašaja, a tih je bilo previše (privaizacija i nedostatak dugoročne strateške orjentacije, prije svega) kako bi se shvatila nemoć ekonomske baze unatoč prednostima koje nam priroda pruža (resursi). Odatle navire apel za otrežnjenjem, koji zaziva marketinšku koncepciju s njenim makroekonomskim atributima, u cilju hvatanja koraka sa svjetskim trendovima (svjesno uključivanje u globalizacijske procese) i korigiranje njene slike pred svijetom, a posebno Europskom Unijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Rocco (autor)

Avatar Url Fedor Rocco (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus; Rocco, Sanja, mr.sc.
Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž // Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a / Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 14-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus & Rocco, Sanja, mr.sc. (2005) Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž. U: Kesić, Tanja, Dr.Sc. & Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. (ur.)Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a.
@article{article, year = {2005}, pages = {14-15}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, globalizacija, razvoj, dugoro\v{c}na strategija, Hrvatska}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {Utjecaj tr\v{z}i\v{s}ta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imid\v{z}}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, globalizacija, razvoj, dugoro\v{c}na strategija, Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2005}, pages = {14-15}, keywords = {Market, globalization, development, long-term strategy, Croatia}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {The Impact of Market and Globalization Process on the Development of Croatia and its Image}, keyword = {Market, globalization, development, long-term strategy, Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font