Pregled bibliografske jedinice broj: 481648
Poticanje pozitivnih odnosa u razredu
Poticanje pozitivnih odnosa u razredu, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 481648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje pozitivnih odnosa u razredu
(Encouraging positive relationships in the classroom)
Autori
Kafadar, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
14.09
Godina
2010
Stranica
33
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
razredna klima; pozitivni odnosi u razredu; kvantitativno istraživanje
(Class climate; Positive relationships in the classroom; Quantitative research)
Sažetak
Osobine učitelja i njegov način vođenja razreda, te poticanje komunikacijskog i suradničkog odnosa među sudionicima odgojno-obrazovnog procesa bitni su pokazatelji pozitivne razredne klime. U kvantitativnom istraživanju provedenom za potrebe ovog diplomskog rada sudjelovala su 183 učenika iz osam razrednih odjela na području grada Splita i Knina. Cilj istraživanja je bio ispitati u kojoj mjeri određene vrste odnosa između učitelja i učenika te među učenicima vladaju u razrednom okruženju, te utvrditi postoji li razlika u poimanju kvalitetnih odnosa s obzirom na razred koji učenici pohađaju, spol učenika i mjesto pohađanja škole. Istraživanjem je utvrđeno da ne postoji statistički značajna razlika u poimanju kvalitetnih razrednih odnosa s obzirom na razred koji učenici pohađaju, da ne postoji statistički značajna razlika u poimanju kvalitetnih razrednih odnosa s obzirom na spol učenika, te da ne postoji statistički značajna razlika u poimanju kvalitetnih razrednih odnosa između učenika u Splitu i Kninu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija